Fondos
4. Expedientes de asistencia social
-
7.461/3. Programa Anta 2010 dirixido ao colectivo de persoal con discapacidade do termo municipal
-
7.461/8. Programa Kanguros de apoio a familias monoparentais
-
7.462/5. Bases reguladoras das axudas por nacemento de fillo/a do 2011
-
7.463/5. Solicitudes de subvencións para arranxo de vivenda e para demandantes de vivenda
-
7.463/8. Borrador de programa de formación do voluntariado 2008
-
7.465/5. Libreta de notas de usuarios sin expediente (borradores)
-
7.466/1. Aprobación de modificacións do regulamento do Servizo de axuda no fogar
-
7.466/3. Programas e actividades realizadas polo Concello de Mos
-
7.467/2. Expediente de campamento eco - musical do concello de Mos
-
7.461/10. Escritos varios de asistencia social: programas varios
-
7.463/10. Proxecto de sensibilización e captación de voluntariado
-
7.463/11. Xustificación de subvención concedida para o Programa de voluntariado 2008
-
7.464/15. Subvención do proxecto de voluntariado para Mos 2010
-
7.465/17. Servizo de axuda no fogar (SAF). Propostas na Comisión de Goberno do 04/09/01 e 27/06/03
-
7.466/10. Axudas, plans e programas organizados polo Departamento de Benestar Social
-
7.466/13. Plan de cooperación de persoal e apio a área de servizos sociais 2009 - 2010
Expedientes de asistencia social
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36033.AM.MOS.1.3.7.4
Título Expedientes de asistencia social
Data(s) 1939-2015 (Creación)
Volume e soporte 200 unidades de instalación con 1.686 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mos
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Os expedientes de asistencia social abranguen de novo un amplo listado de series específicas que se poden xerar no seu seo, seguindo Os expedientes de prestación social como expedientes tramitados polos concellos para atender calquera tipo de demanda asistencial dos seus veciños -orfos, anciáns, menores, discapacitados, pobres, entre outras moitas-, por si ou ante outras administracións, entendendo o concepto de prestación social en sentido amplo. Os expedientes de adxudicación e rehabilitación de vivendas, elaborados coa finalidade de adxudicar as vivendas de protección oficial e similares por parte dos concellos así como de tramitar axudas para rehabilitar vivendas en estado precario ou con propietarios con escasos recursos económicos, independentemente do organismo de que proveñan. Expedientes de subvencións, nos cales habería que encadrar toda aquela documentación referente á tramitación de subvencións por parte das corporacións locais ante outras administracións co obxectivo de financiar os seus programas de asistencia social. En moitas ocasións, os centros sociais como por exemplo centros da terceira idade, centros de día, residencias de anciáns, etc..., dependen organicamente dos concellos polo cal xeran unha documentación específica cun desenvolvemento especial en función das súas actividades que debe ser organizada e descrita segundo esas características peculiares. O mesmo podemos dicir das fundacións, promovidas e patrocinadas polos concellos como un medio de involucrar a outros sectores e organismos sociais, públicos ou privados, para potenciar a atención e cobertura das demandas existentes nos municipios en materia de asistencia social.
Ãrea de notas
Nota