Rexistros actuais: 1.618.906
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
S0387. Arrendamento de uso de bens e dereitos patrimoniais do concello
6.811/2. Expediente de alugueiro dunha máquina fotocopiadora para biblioteca pública (2003)
Expediente de alugueiro dunha máquina fotocopiadora para biblioteca pública (2003)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0005.SF050.S0387.6.811/2
Título Expediente de alugueiro dunha máquina fotocopiadora para biblioteca pública (2003)
Data(s) 2003 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de adquisición de máquina fotocopiadora para biblioteca pública municipal Valle-Inclán no servizo de alugueiro con opción de compra
Ãrea de notas
Nota