Rexistros actuais: 1.638.954
Obxectos dixitais dispoñibles: 505.531
Fondos
4.548/29. Expediente de contratación de María del Carmen Rodríguez Cunha como auxiliar administrativa (1996)
Expediente de contratación de María del Carmen Rodríguez Cunha como auxiliar administrativa (1996)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0004.SF037.S0321.4.548/29
Título Expediente de contratación de María del Carmen Rodríguez Cunha como auxiliar administrativa (1996)
Data(s) 1996 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación de María del Carmen Rodríguez Cunha como auxiliar administrativo.
Do 1 de febreiro de 1996 ao 31 de xulloo de 1996.
Ãrea de notas
Nota