Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
5.258/2. Expediente de contratación do servizo de confección e emisión das liquidacións de atrasos, atención ao público e corrección das reclamacións das altas do Imposto de Bens Inmobles (1996)
Expediente de contratación do servizo de confección e emisión das liquidacións de atrasos, atención ao público e corrección das reclamacións das altas do Imposto de Bens Inmobles (1996)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.5.258/2
Título Expediente de contratación do servizo de confección e emisión das liquidacións de atrasos, atención ao público e corrección das reclamacións das altas do Imposto de Bens Inmobles (1996)
Data(s) 1996 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación relativa á contratación polo procedemento negociado dos servizos correspondentes aos traballos de confección e emisión das liquidacións de atrasos, atención ao público e corrección das reclamacións consecuencia das novas altas do Imposto de Bens Inmobles para o Conello de Redondela.
Ãrea de notas
Nota