Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
6.334/17. Expediente de subministración de maquinaria para o equipo de loita contra o lume e restauración de vexetación forestal en terreos queimados. (1990)
Expediente de subministración de maquinaria para o equipo de loita contra o lume e restauración de vexetación forestal en terreos queimados. (1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.6.334/17
Título Expediente de subministración de maquinaria para o equipo de loita contra o lume e restauración de vexetación forestal en terreos queimados. (1990)
Data(s) 1990 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Compra de maquinaria para o equipo de loita contra o lume e restauración de vexetación forestal en terreos queimados.
Ãrea de notas
Nota