Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
6.985/1. Expediente de contratación do servizo de retirada de vehículos a favor de GRÚAS RIVERA (1996-2007)
Expediente de contratación do servizo de retirada de vehículos a favor de GRÚAS RIVERA (1996-2007)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.6.985/1
Título Expediente de contratación do servizo de retirada de vehículos a favor de GRÚAS RIVERA (1996-2007)
Data(s) 1996-2007 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística Expediente relativo a revisión de prezos do 2004 transferido dende Secretaría a través de Raquel Iglesias Blas o 2013-03-21.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de Contratación do Servizo de Retirada de Vehículos, Guindastre a GRÚAS RIVERA. Contén: > Expediente de Contratación 1996 > Actualización do servizo 1999 > Revisión de prezos 2000 > Actualización de prezos 2004 > Actualización de prezos 2005 > Actualización de prezos 2006 > Devolución de Fianza 2007
Ãrea de notas
Nota