Rexistros actuais: 1.625.157
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
6.996/13. Expediente de subministración de fotocopiadora para o Multiusos de Chapela adxudicada a favor de Nea Gatsa SL (2005)
Expediente de subministración de fotocopiadora para o Multiusos de Chapela adxudicada a favor de Nea Gatsa SL (2005)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.6.996/13
Título Expediente de subministración de fotocopiadora para o Multiusos de Chapela adxudicada a favor de Nea Gatsa SL (2005)
Data(s) 2005 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido C-50038: Expediente de concurso para contrato de subministración de adquisición de fotocopiadora para Multiusos de Chapela: NEA GATSA S.L.
Ãrea de notas
Nota