Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
6.997/2. Expediente de subministración dunha fotocopiadora para as oficinas de urbanismo adxudicada a favor de Planitec S.L. (2005-2007)
Expediente de subministración dunha fotocopiadora para as oficinas de urbanismo adxudicada a favor de Planitec S.L. (2005-2007)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.6.997/2
Título Expediente de subministración dunha fotocopiadora para as oficinas de urbanismo adxudicada a favor de Planitec S.L. (2005-2007)
Data(s) 2005-2007 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente para adquisición dunha fotocopiadora para as oficinas do Negociado de Urbanismo por alugueiro non financieiro. Adxudicado a PLANITEC S.L. Contén: Devolución de fianza F-500023
Ãrea de notas
Nota