Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
7.049/11. Expediente de contratación do servizo de montaxe de estantes móbiles para as novas dependencias do Arquivo Municipal adxudicada a favor de Ofita (2009)
Expediente de contratación do servizo de montaxe de estantes móbiles para as novas dependencias do Arquivo Municipal adxudicada a favor de Ofita (2009)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.7.049/11
Título Expediente de contratación do servizo de montaxe de estantes móbiles para as novas dependencias do Arquivo Municipal adxudicada a favor de Ofita (2009)
Data(s) 2009 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido C-90099: Expediente de contratación de Fabricación e montaxe de estantes móbiles para as novas dependencias do Arquivo Municipal na Casa do Concello: OFITA. Contén: > Devolución de fianza (RA 25/10/2011)
Ãrea de notas
Nota