ATOPO
Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Expediente de contratación do servizo da axenda de Mulleres adxudicada a favor de Ideara SL (2009-2010)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.7.099/1

  • Título Expediente de contratación do servizo da axenda de Mulleres adxudicada a favor de Ideara SL (2009-2010)

  • Data(s) 2009-2010 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

  • Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela

  • Historia arquivística O 03/08/2011 foi arquivada unha copia do expediente orixinal, cunha anotacion de que o orixinal se atopaba nas oficinas de Servizos sociais. O 03/05/2016 foi engadido a expediente orixinal.

  • Forma do ingreso Expediente orixinal chegou o 03/05/2016 mediante transferencia 1016/2016 dende O CIM de Servizos sociais a través de Paula Rama Morales.

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido C-90079: Expediente de contratación para a realización da Axenda de Mulleres 2010: estudo de 12 mulleres redondelanas: IDEARA S.L.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición