Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
7.099/1. Expediente de contratación do servizo da axenda de Mulleres adxudicada a favor de Ideara SL (2009-2010)
Expediente de contratación do servizo da axenda de Mulleres adxudicada a favor de Ideara SL (2009-2010)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.7.099/1
Título Expediente de contratación do servizo da axenda de Mulleres adxudicada a favor de Ideara SL (2009-2010)
Data(s) 2009-2010 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Historia arquivística O 03/08/2011 foi arquivada unha copia do expediente orixinal, cunha anotacion de que o orixinal se atopaba nas oficinas de Servizos sociais. O 03/05/2016 foi engadido a expediente orixinal.
Forma do ingreso Expediente orixinal chegou o 03/05/2016 mediante transferencia 1016/2016 dende O CIM de Servizos sociais a través de Paula Rama Morales.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido C-90079: Expediente de contratación para a realización da Axenda de Mulleres 2010: estudo de 12 mulleres redondelanas: IDEARA S.L.
Ãrea de notas
Nota