Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
3.067/5. Expediente de subministración de estantes para o arquivo municipal adxudicada a favor de Esquitino Martínez S.A. (1988-1990)
Expediente de subministración de estantes para o arquivo municipal adxudicada a favor de Esquitino Martínez S.A. (1988-1990)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.3.067/5
Título Expediente de subministración de estantes para o arquivo municipal adxudicada a favor de Esquitino Martínez S.A. (1988-1990)
Data(s) 1988-1990 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de contratación de subministración de estantes para o arquivo municipal: ESQUITINO MARTÍNEZ S.A. Contén: > Devolución de fianza (1990).
Ãrea de notas
Nota