Rexistros actuais: 1.618.278
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
-
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
3.060/1. Expediente de adxudicación do servizo de recollida de lixo e ampliación do contrato (1983-1991)
Expediente de adxudicación do servizo de recollida de lixo e ampliación do contrato (1983-1991)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF029.S0267.3.060/1
Título Expediente de adxudicación do servizo de recollida de lixo e ampliación do contrato (1983-1991)
Data(s) 1983-1991 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Recollida de lixo: adxudicación no ano 1983, ampliación do contrato en 1990 - 1991. Presuposto de transporte, 1988.
Ãrea de notas
Nota