Rexistros actuais: 1.640.739 
  Obxectos dixitais dispoñibles: 505.523 
 Fondos
-  
F0003. 1.3. CONTRATACIÓN ADMINISTRATIVA E ASISTENCIA TÉCNICA
 6.997/2. Expediente de subministración dunha fotocopiadora para as oficinas de urbanismo adxudicada a favor de Planitec S.L. (2005-2007)
Expediente de subministración dunha fotocopiadora para as oficinas de urbanismo adxudicada a favor de Planitec S.L. (2005-2007)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0003.SF030.S0282.6.997/2
Título Expediente de subministración dunha fotocopiadora para as oficinas de urbanismo adxudicada a favor de Planitec S.L. (2005-2007)
Data(s) 2005-2007 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de adquisición dunha fotocopiadora para as oficinas do negociado de urbanismo por alugueiro non financieiro.
Adxudicada a PLANITEC S.L.
Contén:
* Devolución de fianza F-500023
Ãrea de notas
Nota