Fondos
-
S0600. Subvención recibida pola corporación local doutra administración
7.158/4. Documentación relativa á negativa do Concello á hora de afrontar os gastos de mantemento do Centro de Saúde de Chapela (1999)
Documentación relativa á negativa do Concello á hora de afrontar os gastos de mantemento do Centro de Saúde de Chapela (1999)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF001.F0006.SF076.SF077.S0600.7.158/4
Título Documentación relativa á negativa do Concello á hora de afrontar os gastos de mantemento do Centro de Saúde de Chapela (1999)
Data(s) 1999 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación relativa á negativa do Concello á hora de afrontar os gastos de mantemento do Centro de Saúde de Chapela, e referencia o Contrato firmado en 1984 có Instituto Nacional da Saúde sobre a instalación dun Consultorio en Chapela e a obrigación adquirida de afrontar os gastos de dito Centro de Saúde durante 30 anos.
Toda a documentación, a excepción da relación de gastos do Centro en 1998, é copia.
Ãrea de notas
Nota