Fondos
-
SF083. 2.1.5. Xestión das obras da corporación municipal e de infraestrutura
-
SF085. 2.1.5.2. Construción e mantemento dos equipamentos municipais ou de uso público
919/5. Expediente da primera fase do acondicionamento do cemiterio de Mañó (1974-1982)
Expediente da primera fase do acondicionamento do cemiterio de Mañó (1974-1982)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF002.F0007.SF083.SF085.S0667.919/5
Título Expediente da primera fase do acondicionamento do cemiterio de Mañó (1974-1982)
Data(s) 1974-1982 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Fase 1ª Acondicionamento do cemiterio de Mañó. Contén: .- Expediente administrativo de aprobación de obras (1974) .- Proxectos (3 copias) redactados por D. Fco Javier Pena Fernández e D. J. Luis Saez Silva, en outubro de 1974. .- Expediente de contratación das obras: . Presupostos . Expediente administrativo de contratación a Construccións, Obras e Viais S.A. (COVSA) . Certificacións nº 1 e 2 . Devolución de fianza (1982)
Ãrea de notas
Nota