Fondos
-
SF083. 2.1.5. Xestión das obras da corporación municipal e de infraestrutura
-
SF084. 2.1.5.1. Construción e mantemento de obras de infraestrutura
-
S0656. Expediente de obras de abastecemento de augas e rede de sumidoiros
2.768/4. Autorización de particulares para instalación de canalización e pozos de rexistro de acordo con o proxecto de saneamento en Cadabal - Asnelle de Arriba (1991-1998)
Autorización de particulares para instalación de canalización e pozos de rexistro de acordo con o proxecto de saneamento en Cadabal - Asnelle de Arriba (1991-1998)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36045.AM.RED.3.GF002.F0007.SF083.SF084.S0656.2.768/4
Título Autorización de particulares para instalación de canalización e pozos de rexistro de acordo con o proxecto de saneamento en Cadabal - Asnelle de Arriba (1991-1998)
Data(s) 1991-1998 (Creación)
Volume e soporte 1 agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Redondela
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Autorización de particulares para instalación de canalización e pozos de rexistro de acordo con o proxecto de saneamento en Cadabal - Asnelle de Arriba, Reboreda - Redondela. Contén .- Proxecto de Saneamento en Cadaval, Barrio de Asnelle de Arriba, de 1991. .- Proxecto reformado de Saneamento en Cadabal, Barrio de Asnelle de Arriba, de 1992.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Obra municipal Rede de sumidoiros España Galicia Pontevedra Redondela Reboreda (Santa María) Asnelle de Arriba