Fondos
1. ADMINISTRACIÓN
-
11. Documentación de cargos e persoal do Xulgado e Paz (1890 - 1934)
ADMINISTRACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36013.AXP.COV..2.1
Título ADMINISTRACIÓN
Data(s) 1890-1985 (Creación) 1890-00-00 - 1985-00-00 (Produción)
Volume e soporte 5 unidades de instalación con 14 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo xulgado de paz de Covelo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A 1ª División de Sección de 2.1. ADMINISTRACIÓN tenta abarcar os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: • A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. • Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. • As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. • A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.
Organizació
Esta 1ª División de Sección, ADMINISTRACIÓN, está organizada nas seguintes series documentais: 2.- XULGADO 2.1.- ADMINISTRACIÓN 2.1.1.- Correspondencia. Certificacións 2.1.2.- Libro rexistro de correspondencia 2.1.3.- Libro rexistro de impresos 2.1.4.- Libro rexistro de certificacións 2.1.5.- Libro rexistro de correccións disciplinarias 2.1.6.- Libro rexistro de ordes, circulares e comunicacións 2.1.7.- Libro provisional de entrada e saída de correspondencia 2.1.8.- Libro de coñecemento das causas que se entregan ós procuradores 2.1.9.- Libro de turno de procuradores e avogados 2.1.10.- Inventario de libros e documentos do Xulgado 2.1.11.- Cargos e persoal 2.1.12.- Libro de asistencia de persoal 2.1.13.- Libro de posesións de persoal 2.1.14.- Contabilidade. Estatísticas 2.1.15.- Actas de visitas 2.1.16.- Libro de actas de visitas 2.1.17.- Expedientes de patrimonio 2.1.18.- Libro diario 2.1.19.- Libro de ingresos por asuntos e documentos xudiciais 2.1.20.- Libro rexistro de consignacións ou depósitos 2.1.21.- Libro rexistro de xóvenes acollidos ou porfillados 2.1.22.- Libro de conferencias 2.1.23.- Libro rexistro de coñecemento de oficio 2.1.24.- Libro rexistro de locomocións en saídas de oficio 2.1.25.- Libro de coñecementos da escribanía e secretaría do Xulgado
Ãrea de notas
Nota