Fondos
ES.GA.36031.AXP.MONBAL.. ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE MONDARIZ-BALNEARIO
ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE MONDARIZ-BALNEARIO
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36031.AXP.MONBAL.
Título ARQUIVO DO XULGADO DE PAZ DE MONDARIZ-BALNEARIO
Data(s) 1896-2001 (Creación) 1896-00-00 - 2001-00-00 (Produción)
Volume e soporte 16 libros e 21 unidades de instalación con 662 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Nome do produtor Xulgado de paz de Mondariz-Balneario(1925-)
Institución arquivística Arquivo xulgado de paz de Mondariz-Balneario
Historia arquivística O arquivo do xulgado sitúase na primeira planta da casa do concello ocupando unha superficie de 4 m2. Nela dispón dunha estantería para o depósito dos fondos documentais, cun total de 2 metros lineais. O proceso de organización dos fondos desenvolveuse no ano 2002, baixo a dirección do Servizo Técnico do Patrimonio Documental, por María Martínez Pereira e Carmen Pérez Larrán.
Forma do ingreso Por transferencia directa ó arquivo no remate da súa tramitación administrativa e coincidindo co seu escaso uso administrativo.
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A documentación conservada, a pesares de non ser moi abundante, recolle as actuacións do xulgado en materia civil, dende 1925, criminal dende 1921 e gobernativa dende 1901, ou de eleccións dende 1993. Está completa a serie dos libros do rexistro civil, tanto de nacementos como de matrimonios e defuncións.
Valoración, selección e eliminación A pesares da existencia de manuais e estudos de valoración e expurgo documental, tendo en conta a inexistencia dunha consistente argumentación técnica e legal, ademais da escaseza do fondo xa de por si conservado, a única eliminación levada a cabo foi a dos duplicados, fotocopias ou publicacións periódicas que acompañaban ós documentos e expedientes.
Novos ingresos Transferencias incorporadas polo Servicio Técnico do Patrimonio Documental.
Organizació
CADRO DE CLASIFICACIÓN 1.- REXISTRO CIVIL 1.1.- Correspondencia 1.2.- Nacementos 1.3.- Matrimonios 1.4.- Defuncións 1.5.- Adopcións e recoñecemento de fillos 1.6.- Consello de Familia 1.7.- Nacionalidade 1.8.- Libros de familia 2.- XULGADO 2.1.- Administración 2.2.- Asuntos civís 2.3.- Asuntos criminais 2.4.- Asuntos gobernativos 2.5.- Eleccións 2.6.- Comunidades de Montes
Área de condicións de acceso e utilización
Condicións que rexen o acceso Documentación de caracter público, de consulta libre agás as limitacións legais derivadas das respectivas normativa vixentes.
Condicións de reprodución Reprodución libre a solicitude do interesado, coa excepción da protección documental e da salvagarda da súa integridade.
CaracterÍsticas fÍsicas e requirimentos técnicos En soporte papel na súa totalidade, cun bo estado de conservación. Aprécianse notables perdas documentais.
Instrumentos de descrición Guía e cadro de clasificación e inventario somero en papel, publicados e informatizados.
Área de documentación
Existencia e localización de orixinais Non se coñece a existencia de orixinais fora do arquivo do xulgado de paz.
Existencia e localización de copias Non se coñecen, agás naquela documentación derivada dun proceso de colaboración con outras administracións (eleccións, padróns de habitantes... )
Unidades de descrición relacionadas Pola realidade administrativa do eido local podería atoparse documentación moi directamente relacionada co xulgado de paz e as súas actividades en arquivos xudiciais de ámbito superior ou doutras administracións do seu contorno xeográfico, especialmente no Arquivo Municipal de Mondariz-Balneario, Arquivo da Deputación Provincial e no Arquivo Histórico Provincial.
Ãrea de notas
Nota Polas características propias da Institución, o arquivo do xulgado de paz exerce as funcións de arquivo central administrativo, arquivo intermedio e arquivo histórico.
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias
Puntos de acceso de topónimos España Galicia Pontevedra Mondariz-Balneario
Nome dos puntos de acceso Xulgado de paz de Mondariz-Balneario (Tema) (Creador)