ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

ADMINISTRACIÓN

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36044.AXP.PONCES..2.1

  • Título ADMINISTRACIÓN

  • Data(s) 1926-2002 (Creación) 1926-00-00 - 2002 (Produción)

  • Volume e soporte 30 unidades de instalación con 54 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

  • Nome do produtor Xulgado de paz de Pontecesures(1925-) Créase o xulgado de paz e o rexistro civil de Pontecesures no ano 1925, con independencia dos órganos políticos locais que viñan desempeñando estas funcións, integrado na superior estrutura do partido xudicial de Caldas de Reis ata a súa supresión en 1965, pasando a integrarse no de Pontevedra e logo en 1983 no de Vilagarcía de Arousa. No ano 1988 coa reposición do partido xudicial de Caldas de Reis volve a integrarse neste. Ten un funcionamento continuado ata a actualidade con categoría de xulgado municipal ou xulgado de paz, quedando con categoría de xulgado comarcal dende o ano 1945 ata o 1953, comprendendo os xulgados de paz de Catoira e Pontecesures.

  • Institución arquivística Arquivo xulgado de paz de Pontecesures

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido A 1ª División de Sección 2.1. Administración tenta abranguer os fondos documentais xerados no funcionamento do propio Xulgado e Rexistro Civil, como entidade da administración xudicial: -- A correspondencia recibida e mais emitida, en copias, cos libros de rexistro de entrada e saída, ou os de rexistro de ordes, circulares e comunicación. -- Os expedientes e documentos referidos ó persoal, tanto os xuíces e fiscais, coma o persoal administrativo ou secretarios; acostuman a conservarse libros de rexistro de persoal, así como de rexistro de asistencia diaria. -- As actas de visita de inspeccións efectuadas periodicamente ó xulgado para o efectivo control do seu funcionamento, xunto cos propios libros que recollen as ditas actas de visita. -- A documentación sobre patrimonio, a contabilidade e liquidacións referidas ás taxas xudiciais, ou a elaboración obrigada de diferentes estatísticas.

  • Organizació

    Esta 1ª División de Sección, ADMINISTRACIÓN, está organizada nas seguintes series documentais:
    
    2.- XULGADO
    
    2.1.- ADMINISTRACIÓN
    
    2.1.1.- Correspondencia. Certificacións
    2.1.2.- Libro rexistro de correspondencia
    2.1.3.- Libro rexistro de impresos
    2.1.4.- Libro rexistro de certificacións
    2.1.5.- Libro rexistro de correccións disciplinarias
    2.1.6.- Libro rexistro de ordes, circulares e comunicacións
    2.1.7.- Libro provisional de entrada e saída de correspondencia
    2.1.8.- Libro de coñecemento das causas que se entregan ós procuradores
    2.1.9.- Libro de turno de procuradores e avogados
    2.1.10.- Inventario de libros e documentos do Xulgado
    2.1.11.- Cargos e persoal
    2.1.12.- Libro de asistencia de persoal
    2.1.13.- Libro de posesións de persoal
    2.1.14.- Contabilidade. Estatísticas
    2.1.15.- Actas de visitas
    2.1.16.- Libro de actas de visitas
    2.1.17.- Expedientes de patrimonio
    2.1.18.- Libro diario
    2.1.19.- Libro de ingresos por asuntos e documentos xudiciais
    2.1.20.- Libro rexistro de consignacións ou depósitos
    2.1.21.- Libro rexistro de xóvenes acollidos ou porfillados
    2.1.22.- Libro de conferencias
    2.1.23.- Libro rexistro de coñecemento de oficio
    2.1.24.- Libro rexistro de locomocións en saídas de oficio
    2.1.25.- Libro de coñecementos da escribanía e secretaría do Xulgado

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

  • Puntos de acceso de topónimos

  • Nome dos puntos de acceso Xulgado de paz de Pontecesures (Tema) (Creador)

Área de control da descrición