Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
15.989/11. Expediente sobre o contrato de arrendamiento dun local para a escola e casa da mestra por parte de Andrés Reguera Martínez (1941-1960)
Expediente sobre o contrato de arrendamiento dun local para a escola e casa da mestra por parte de Andrés Reguera Martínez (1941-1960)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.3.2.15.989/11
Título Expediente sobre o contrato de arrendamiento dun local para a escola e casa da mestra por parte de Andrés Reguera Martínez (1941-1960)
Data(s) 1941-1960 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilagarcía de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente sobre o contrato de arrendamiento dun local para a escola de A Laxe e a casa da mestra. Arrendador: Andrés Reguera Martínez. Contén: Solicitudes de melloras en inmobles da mestra Consuelo Sánchez Sáez.
Ãrea de notas
Nota