ATOPO
Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Fondos

Expediente sobre o contrato de arrendamiento dun local para a escola e casa da mestra por parte de Andrés Reguera Martínez (1941-1960)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.3.2.15.989/11

  • Título Expediente sobre o contrato de arrendamiento dun local para a escola e casa da mestra por parte de Andrés Reguera Martínez (1941-1960)

  • Data(s) 1941-1960 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente sobre o contrato de arrendamiento dun local para a escola de A Laxe e a casa da mestra. Arrendador: Andrés Reguera Martínez. Contén: Solicitudes de melloras en inmobles da mestra Consuelo Sánchez Sáez.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición