Rexistros actuais: 1.617.811
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
590/9. Expediente de alleamento de franxa de terreo (1959-1970)
Expediente de alleamento de franxa de terreo (1959-1970)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.3.3.590/9
Título Expediente de alleamento de franxa de terreo (1959-1970)
Data(s) 1959-1970 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 5 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilagarcía de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de enaxenación (venda) dunha franxa de terreo sobrante de vía pública. Solicitante: Manuel de la Riva Álvarez. Situación: r/ Rosalía de Castro (antes r/ San Roque). Contén: - expediente de enaxenación. - certificacións remitidas ao juzgado no xuizo de maior cuantía promovido por Clemente Fernández de la Riva contra Isabel de la Riva Fontenla.
Ãrea de notas
Nota