ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.805
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Expediente de alleamento de terreo (1965-1969)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.3.3.591/6

  • Título Expediente de alleamento de terreo (1965-1969)

  • Data(s) 1965-1969 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente. 75 follas

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente de enaxenación (subasta) dun terreo edificable de propios de 637 m2. Situación: r/ Arcebispo Lago, r/ General Primo de Rivera e barrio de O Castro. Contén: - expediente de subasta. - expediente para a inclusión do soar no Inventario municipal. - expediente de solicitude de autorización para a enaxenación do soar (Ministerio dla Gobernación). - expediente de recurso contencioso-administrativo 151/68, promovido por Jose Paz Gómez contra o proceso de subasta.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición