Fondos
591/6. Expediente de alleamento de terreo (1965-1969)
Expediente de alleamento de terreo (1965-1969)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.3.3.591/6
Título Expediente de alleamento de terreo (1965-1969)
Data(s) 1965-1969 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 75 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilagarcía de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de enaxenación (subasta) dun terreo edificable de propios de 637 m2.
Situación: r/ Arcebispo Lago, r/ General Primo de Rivera e barrio de O Castro.
Contén: - expediente de subasta.
- expediente para a inclusión do soar no Inventario municipal.
- expediente de solicitude de autorización para a enaxenación do soar (Ministerio dla Gobernación).
- expediente de recurso contencioso-administrativo 151/68, promovido por Jose Paz Gómez contra o proceso de subasta.
Ãrea de notas
Nota