Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
XUNTA ADMINISTRATIVA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AELMA..1.1
Título XUNTA ADMINISTRATIVA
Data(s) 1952-1995 (Creación) 1952-00-00 - 1995-00-00 (Produción)
Volume e soporte 4 unidades de instalacióncon 8 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Arcos da Condesa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta sección contén documentos resultado do funcionamento administrativo da entidade local: secretaria, rexistro, control do persoal e do patrimonio, da contratación, do seu arquivo e dos asuntos xudiciais e xurídicos.
Organizació
Esta 1ª división de sección, XUNTA ADMINISTRATIVA, está organizada nas seguintes series documentais: 1.- GOBERNO 1.1.- XUNTA ADMINISTRATIVA 1.1.1.- Libro de actas da Xunta Veciñal 1.1.2.- Actas de constitución da Xunta Veciñal 1.1.3.- Comisión Provincial de Montes 1.1.4.- Coordinadora Entidades Locais 1.1.5.- Documentación de cargos da Entidade 1.1.6.- Expedientes da Entidade 1.1.7.- Expedientes de organización territorial 1.1.8.- Expedientes de sesións da Asemblea Xeral 1.1.9.- Expedientes de sesións da Xunta Veciñal 1.1.10.- Mocións e escritos de vocais 1.1.11.- Padroádego Monte Santa Trega
Ãrea de notas
Nota