Fondos
Expedientes de patrimonio
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36005.AELMA..2.1.3.1
Título Expedientes de patrimonio
Data(s) 1956-1968 (Creación) 1956-1968 (Produción)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 1 agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Arcos da Condesa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Contén documentos da realidade patrimonial da Entidade Local Menor e da súa xestión e modificacións no decurso do tempo. Recolle os rexistros e inventarios das propiedades municipais e as diferentes fórmulas que derivan nas altas e baixas de bens, propiedade municipal: compra, alleamento e cesión, permuta, doazón, desafectación, reversións, expropiación. Tamén se conservan documentos relacionados cos datos xeográficos e os deslindes das propiedades da Entidade.
Ãrea de notas
Nota