Fondos
1. Libro rexistro de entrada de documentos
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100/1. Libro rexistro de entrada e saída de correspondencia (1949-1967)
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100/2. Libro rexistro de entrada de correspondencia (1968-1991)
Libro rexistro de entrada de documentos
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AELMB.2.1.2.1
Título Libro rexistro de entrada de documentos
Data(s) 1949 - 2022 (Creación)
Volume e soporte 14 unidades de instalación con 26 agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Bembrive
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documento de rexistros no que se asenta todo escrito ou documentación oficial que se presente o reciba na entidade local, cos datos identificativos de procedencia, número de orde, data de entrada, resumo do documento e tramitación cursada. A partires de 1982 comeza a realizarse informaticamente, antes sempre en libro encadernado.
Ãrea de notas
Nota