Fondos
REXISTRO XERAL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36039.AELMC.2.1.2
Título REXISTRO XERAL
Data(s) 1964-1978 (Creación) 1964-1978 (Produción)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 1 agrupación documental en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Chenlo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido O control dos documentos que se recibían ou se envían a persoas físicas ou xurídicas e a outras institucións exerceuse durante o Antigo Réxime dende a escribanía o a secretaría xeral mediante a redacción de diversos rexistros. A aparición do rexistro xeral como oficina propia con personalidade e funcións definidas está ligada a transformación administrativa iniciada en 1837 e plasmada en 1872, desenvolta especialmente na lei de bases de 1899 e todas as que lle seguen especialmente o regulamento de organización de 1952 e 1986.
Organizació
Esta 2ª división de sección, REXISTRO XERAL, está organizada nas seguintes series documentais: 2.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA E SERVIZOS 2.1.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA 2.1.2.- REXISTRO XERAL 2.1.2.1.- Libro rexistro de entrada de documentos 2.1.2.2.- Libro rexistro de saída de documentos 2.1.2.3.- Portelo único
Ãrea de notas
Nota