Fondos
PATRIMONIO. CONTRATACIÓN
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36039.AELMC.2.1.3
Título PATRIMONIO. CONTRATACIÓN
Data(s) 1957-1996 (Creación) 1957 - 2017-11-03 (Produción)
Volume e soporte 8 unidades de instalación con 25 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Chenlo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Esta 2ª división de sección contén documentos da realidade patrimonial da Entidade Local Menor e da súa xestión e modificacións no decurso do tempo. Recolle os rexistros e inventarios das propiedades da Entidade e as diferentes fórmulas que derivan nas altas e baixas de bens e propiedade municipal: compra, alleamento e cesión, permuta, doazón, desafectación, reversións, expropiación. Tamén se conservan documentos relacionados cos datos xeográficos e os deslindes das propiedades da Entidade Local Menor. Ademais contempla todo o relativo aos procesos de contratación, nas súas modalidades diferenciadas, de conformidade coa lexislación vixente en cada momento.
Organizació
Esta 2ª división de sección, PATRIMONIO. CONTRATACIÓN, está organizada nas seguintes series documentais: 2.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA E SERVIZOS 2.1.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA 2.1.3.- PATRIMONIO. CONTRATACIÓN 2.1.3.1.- Expedientes de patrimonio 2.1.3.2.- Documentación do Balneario 2.1.3.3.- Documentación de canteiras 2.1.3.4.- Documentación do cemiterio 2.1.3.5.- Documentación de montes 2.1.3.6.- Xunta rectora do Monte Aloia 2.1.3.7.- Adquisicións. Contratos 2.1.3.8.- Aproveitamentos de madeiras. Poxas 2.1.3.9.- Libro rexistro de plicas 2.1.3.10.- Devolucións de fianzas
Ãrea de notas
Nota