Fondos
7. Adquisicións. Contratos
-
7/3. Expedientes de contratación de bens e servizos (1976-1995)
-
49/11. Expediente de contrato de aluguer de tractor a Rogelio Alonso Alonso e José Groba González.
-
49/12. Expediente de contrato de aluger de vehículo á empresa Autos Iglesias, S.L.
-
49/14. Expediente de compras de bandeiras a ORIO Y CIA, S.L.
-
49/16. Expediente de adquisición de papel numerado da Comunidade Autónoma
Adquisicións. Contratos
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36039.AELMC.2.1.3.7
Título Adquisicións. Contratos
Data(s) 1976-1996 (Creación) 1995-00-00 - 2017-11-03 (Produción)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 9 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Chenlo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Recolle os rexistros e contratos das propiedades municipais e as diferentes fórmulas que derivan nas altas e baixas de bens, propiedade municipal: compra, alleamento e cesión, permuta, doazón, desafectación, reversións, expropiación. Tamén se conservan documentos relacionados cos contratos derivados desta actividade.
Ãrea de notas
Nota