Fondos
PERSOAL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36039.AELMC.2.1.4
Título PERSOAL
Data(s) 1958-1996 (Creación) 1958-00-00 - 1996 (Produción)
Volume e soporte 2 unidades de instalación con 8 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Chenlo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido A documentación que recolle esta 2ª división de sección contempla todo o relativo ao persoal funcionario e laboral, a súa disciplina e control, á seguridade social, clases pasivas e asuntos das mutualidades, á selección de persoal e ás relacións laborais e actividade sindical. Esta documentación é un elemento esencial para coñecer o funcionamento da administración e ten un especial interese para a defensa de dereitos e intereses dos traballadores, xa que deixan constancia dos servizos prestados e da súa relación coa administración ao longo da súa vida profesional.
Organizació
Esta 2ª división de sección, PERSOAL, está organizada nas seguintes series documentais: 2.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA E SERVIZOS 2.1.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA 2.1.4.- PERSOAL 2.1.4.1.- Expedientes de persoal 2.1.4.2.- Nóminas. Axuda familiar 2.1.4.3.- Selección de persoal 2.1.4.4.- Libro de matricula del persoal 2.1.4.5.- Seguridade Social 2.1.4.6.- Libro de visitas de empresa 2.1.4.7.- Persoal contratado. Brigadas incendios.
Ãrea de notas
Nota