Fondos
1. Libro rexistro de entrada de documentos
Libro rexistro de entrada de documentos
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AELMM.2.1.2.1
Título Libro rexistro de entrada de documentos
Data(s) 1955-1998 (Creación) 1955-00-00 - 1998-00-00 (Produción)
Volume e soporte 2 unidades de instalación en soporte papel na súa totalidade, descritos en 3 rexistros
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Morgadáns
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documento de rexistros no que se asenta todo escrito ou documentación oficial que se presente o reciba na entidade local, cos datos identificativos de procedencia, número de orde, data de entrada, resumo do documento e tramitación cursada. A partires de 1982 comeza a realizarse informaticamente, antes sempre en libro encadernado.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias