Fondos
1. Expedientes de persoal
-
17/3. Fichas descriptivas do persoal da Entidade Local Menor (1967)
Expedientes de persoal
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36021.AELMM.2.1.4.1
Título Expedientes de persoal
Data(s) 1966-2003 (Creación) 1966-00-00 - 2003-00-00 (Produción)
Volume e soporte 2 unidades de instalación en soporte papel na súa totalidade, descritos en 20 rexistros
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Morgadáns
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos ao concello. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración. Ademais tamén contén testemuños da relación laboral dos distintos traballadores que non detenten a condición de funcionarios e están suxeitos a lexislación laboral. Estes plásmanse en contratos de diversas modalidades e con diversas temporalidade, así como nas múltiples incidencias derivadas desta relación laboral.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Persoal laboral España Galicia Pontevedra Gondomar Morgadáns (Santiago)