ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Expedientes de persoal

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36021.AELMM.2.1.4.1

  • Título Expedientes de persoal

  • Data(s) 1966-2003 (Creación) 1966-00-00 - 2003-00-00 (Produción)

  • Volume e soporte 2 unidades de instalación en soporte papel na súa totalidade, descritos en 20 rexistros

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos ao concello. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración. Ademais tamén contén testemuños da relación laboral dos distintos traballadores que non detenten a condición de funcionarios e están suxeitos a lexislación laboral. Estes plásmanse en contratos de diversas modalidades e con diversas temporalidade, así como nas múltiples incidencias derivadas desta relación laboral.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición