ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

REXISTRO XERAL

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36055.AELMP.2.1.2

  • Título REXISTRO XERAL

  • Data(s) 1976-1997 (Creación) 1976-00-00 - 1997 (Produción)

  • Volume e soporte 2 unidades de instalación con 4 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido O control dos documentos que se recibían ou se envían a persoas físicas ou xurídicas e a outras institucións exerceuse durante o Antigo Réxime dende a escribanía o a secretaría xeral mediante a redacción de diversos rexistros. A aparición do rexistro xeral como oficina propia con personalidade e funcións definidas está ligada a transformación administrativa iniciada en 1837 e plasmada en 1872, desenvolta especialmente na lei de bases de 1899 e todas as que lle seguen especialmente o regulamento de organización de 1952 e 1986.

  • Organizació

    Esta 2ª división de sección, XESTIÓN ADMINISTRATIVA, está organizada nas seguintes series documentais:
    
    2.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA E SERVIZOS:
    
    2.1.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA:
    
    2.1.2.- REXISTRO XERAL:
    
    2.1.2.1.- Libro rexistro de entrada de documentos
    2.1.2.2.- Libro rexistro de saída de documentos
    2.1.2.3.- Portelo único

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición