GOBERNO
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36031.AELMQ.1
Título GOBERNO
Data(s) 1935-2015 (Creación) 1935 - 2015-00-00 (Produción)
Volume e soporte 4 unidades de instalación con 52 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Queimadelos
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Contén documentación referida ao goberno e xestión da Entidade Local Menor, entendendo esta como anexos, parroquias, lugares, aldeas, caseríos e poboados que dentro dun municipio, e constituíndo un núcleo separado de edificación, forma un conxunto de persoas e bens, con dereitos ou intereses peculiares e colectivos, diferenciados dos xerais do concello.
Organizació
Esta sección, GOBERNO, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 1.- GOBERNO 1.1.- XUNTA ADMINISTRATIVA 1.1.1.- Libro de actas da Xunta Veciñal 1.1.2.- Actas de constitución da Xunta Veciñal 1.1.3.- Comisión Provincial de Montes 1.1.4.- Coordinadora Entidades Locais 1.1.5.- Documentación de cargos da Entidade 1.1.6.- Expedientes da Entidade 1.1.7.- Expedientes de organización territorial 1.1.8.- Expedientes de sesións da Asemblea Xeral 1.1.9.- Expedientes de sesións da Xunta Veciñal 1.1.10.- Mocións e escritos de vocais 1.1.11.- Padroádego Monte Santa Trega 1.2.- ALCALDE PEDÁNEO 1.2.1.- Decretos. Edictos 1.2.2.- Libro de resolucións da Alcaldía Pedánea 1.2.3.- Expedientes de protocolo 1.3.- COMISIÓNS ESPECIAIS 1.3.1.- Comisión de Contas
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias POBOACIÓN E TERRITORIO Territorio Organización do territorio Entidade local menor GOBERNO E ADMINISTRACIÓN Administración pública Cargo de goberno