Fondos
2. Correspondencia
-
64/1. Expediente de correspondencia coa Asociación Forestal de Galicia
-
55/27. Correspondencia, certificados, anuncios e instancias (1994)
-
55/28. Correspondencia, certificados, anuncios e instancias (1995)
-
55/30. Correspondencia e edicto sobre poxa de madeira (1997)
-
55/32. Correspondencia sobre plans de traballo nos montes de utilidade pública (2000-2003)
-
55/33. Correspondencia sobre Carballo de Armada e co Concello de Gondomar
-
63/13. Expediente de correspondencia coa Secretaría Xeral de Política Lingüística
-
63/14. Expediente de correspondencia relacionada co Plan Xeral de Normalización Lingüística
-
63/15. Expediente de correspondencia coa Asociación Forestal de Galicia
-
63/16. Expediente de correspondencia con reclamacións varias á Deputación de Pontevedra
-
63/17. Expediente de correspondencia sobre unha reclamación de Álvaro Gómez Soto
Correspondencia
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36031.AELMQ.2.1.1.2
Título Correspondencia
Data(s) 1950-2014 (Creación)
Volume e soporte 3 unidades de instalación con 9 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Entidade Local Menor de Queimadelos
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Conxunto de cartas ou documentos soltos que se reciben ou expiden desde a administración da Entidade Local Menor no decurso da súa actividade cotiá e que non pasaron a formar parte de ningún expediente individualizado.
Ãrea de notas
Nota