ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

PATRIMONIO. CONTRATACIÓN

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36023.AELMC.2.1.3

  • Título PATRIMONIO. CONTRATACIÓN

  • Data(s) 1760-1994 (Creación) 1760-00-00 - 1994-00-00 (Produción)

  • Volume e soporte 6 unidades de instalación con 9 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Esta 2ª división de sección contén documentos da realidade patrimonial da Entidade Local Menor e da súa xestión e modificacións no decurso do tempo. Recolle os rexistros e inventarios das propiedades da Entidade e as diferentes fórmulas que derivan nas altas e baixas de bens e propiedade municipal: compra, alleamento e cesión, permuta, doazón, desafectación, reversións, expropiación. Tamén se conservan documentos relacionados cos datos xeográficos e os deslindes das propiedades da Entidade Local Menor. Ademais contempla todo o relativo aos procesos de contratación, nas súas modalidades diferenciadas, de conformidade coa lexislación vixente en cada momento.

  • Organizació

    Esta 2ª división de sección, PATRIMONIO. CONTRATACIÓN, está organizada nas seguintes series documentais:
    
    2.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA E SERVIZOS
    
    2.1.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA
    
    2.1.3.- PATRIMONIO. CONTRATACIÓN
    
    2.1.3.1.- Expedientes de patrimonio
    2.1.3.2.- Documentación do Balneario
    2.1.3.3.- Documentación de canteiras
    2.1.3.4.- Documentación do cemiterio
    2.1.3.5.- Documentación de montes
    2.1.3.6.- Xunta rectora do Monte Aloia
    2.1.3.7.- Adquisicións. Contratos
    2.1.3.8.- Aproveitamentos de madeiras. Poxas
    2.1.3.9.- Libro rexistro de plicas
    2.1.3.10.- Devolucións de fianzas

Área de notas

  • Nota

Área de control da descrición