ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

ADMINISTRACIÓN

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36017.AM.EST.1.2

  • Título ADMINISTRACIÓN

  • Data(s) 1882-2020 (Creación) 1882-00-00 - 2020-00-00 (Produción)

  • Volume e soporte 2.263 unidades de instalación; 6.408 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade

Área de contexto

  • Nome do produtor Concello da Estrada(1836-2018) O territorio do concello da Estrada sitúase no norte da provincia de Pontevedra, lindando cos concellos de Padrón, Teo, Vedra e Boqueixón, da provincia da Coruña, e cos de Silleda, Forcarei, Cerdedo, Campo Lameiro, Cuntis, Valga e Pontecesures, da provincia de Pontevedra. Ocupa unha superficie superior ós douscentos sesenta e oito quilómetros cadrados, con catrocentas setenta e tres entidades de poboación, dispersas nas súas actuais cincuenta e unha parroquias: Agar, Aguións, San Pedro de Ancorados, San Tomé de Ancorados, Arca, Arnois, Baloira, Barbude, San Miguel de Barcala, Santa Mariña de Barcala, Berres, Callobre, Castro, Cereixo, Codeseda, Cora, Couso, Curantes, A Estrada, Frades, Guimarei, Lagartóns, Lamas, Liripio, Loimil, Matalobos, Moreira, Nigoi, Oca, Olives, Orazo, Ouzande, Parada, Paradela, Pardemarín, Remesar, Ribeira, Ribela, Riobó, Rubín, Sabucedo, Santeles, A Somoza, Souto, Tabeirós, Toedo, Santo André de Vea, San Xiao de Vea, San Xurxo de Vea, Santa Cristina de Vea e Vinseiro, nas que residen máis de vintecinco mil habitantes. Esta área xeográfica formou parte da provincia de Santiago ata a división constitucional e a reforma posterior, que derivou na súa inclusión definitiva na provincia de Pontevedra. O seu territorio dependía daquela das xurisdiccións de Cira, con señorío do conde de Altamira; da xurisdicción de Codeseda, con señorío do Cabido de Santiago; da xurisdicción de Oca, con señorío do conde de Amarante; da xurisdicción de Tabeirós, con señorío do arcebispo de Santiago; da xurisdicción de Vea, con señorío do arcebispo de Santiago; da xurisdicción de Veiga, con señorío do Cabido de Santiago, e da xurisdicción do Viso, con señorío do marqués de Aranda. Chegaron a funcionar neste territorio os concellos de Bemposta, A Estrada, Codeseda, Parada, Oca e Vea. Iniciado o proceso de constitución dos concellos no século XIX, dentro do partido xudicial de Tabeirós créanse os concellos de Cereixo, Forcarei e Cerdedo. O concello de Cereixo mantén dende entón a mesma disposición territorial anque cambiará a súa denominación e capitalidade pola da Estrada no ano 1841. Á súa vez o partido xudicial cambia a súa denominación no ano 1869 pasando de chamarse Tabeirós a denominarse A Estrada.

  • Institución arquivística Arquivo municipal da Estrada

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Esta sección contén documentos resultado do funcionamento administrativo da entidade local: secretaria, rexistro, control do persoal e do patrimonio, da contratación, do seu arquivo e dos asuntos xudiciais e xurídicos.

  • Organizació

    Esta sección, ADMINISTRACIÓN, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais:
    
    2.- ADMINISTRACIÓN:
    
    2.1.- SECRETARÍA:
    
    2.1.1.- Memorias. Informes
    2.1.2.- Certificacións
    2.1.3.- Correspondencia
    2.1.4.- Instancias
    2.1.5.- Expedientes de acción veciñal
    2.1.6.- Libro copiador de correspondencia
    2.1.7.- Libro rexistro de certificacións
    2.1.8.- Libro rexistro de instancias
    
    2.2.- REXISTRO:
    
    2.2.1.- Libro rexistro de expedientes
    2.2.2.- Libro rexistro de entrada de documentos
    2.2.3.- Libro rexistro de saída de documentos
    2.2.4.- Libro rexistro de anuncios no BOE
    2.2.5.- Rexistro de documentos
    2.2.6.- Portelo único
    2.2.7.- Libro rexistro de poderes e autorizacións
    2.2.8.- Libro rexistro de notificacións
    2.2.9.- Libro rexistro de comunicacións
    2.2.10.- Libro copiador de oficios
    2.2.11.- Libro rexistro de disposicións
    2.2.12.- Libro rexistro de xiros
    2.2.13.- Libro rexistro de telegramas
    
    2.3.- PATRIMONIO:
    
    2.3.1.- Inventario de bens
    2.3.2.- Expedientes de arrendamentos
    2.3.3.- Expedientes de alleamentos e cesións
    2.3.4.- Expedientes de desafectacións
    2.3.5.- Expedientes de doazóns
    2.3.6.- Expedientes de compras
    2.3.7.- Expedientes de expropiacións
    2.3.8.- Expedientes de permutas
    2.3.9.- Expedientes de reversións
    2.3.10.- Escrituras de propiedade
    2.3.11.- Expedientes de deslindes
    2.3.12.- Denuncias e información do Patrimonio
    2.3.13.- Documentación "A Toxa"
    2.3.14.- Padroádegos municipais
    
    2.4.- PERSOAL:
    
    2.4.1.- ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL:
    
    2.4.1.1.- Correspondencia de persoal
    2.4.1.2.- Cadros de persoal
    2.4.1.3.- Expedientes de persoal municipal
    2.4.1.4.- Expedientes de persoal sanitario
    2.4.1.5.- Expedientes de persoal contratado
    2.4.1.6.- Convenios INEM. Cursos de formación
    2.4.1.7.- Nóminas. Retribucións
    2.4.1.8.- Expedientes de axuda familiar
    2.4.1.9.- Libro de matrícula de persoal
    
    2.4.2.- DISCIPLINA E CONTROL:
    
    2.4.2.1.- Prevención de riscos laborais
    2.4.2.2.- Control de horarios
    2.4.2.3.- Licenzas, permisos e vacacións
    2.4.2.4.- Expedientes disciplinarios
    
    2.4.3.- CLASES PASIVAS/ S.S./ MUTUALIDADES:
    
    2.4.3.1.- Documentación da MUNPAL
    2.4.3.2.- Documentación da Seguridade Social
    2.4.3.3.- Asistencia sanitaria e farmacéutica
    2.4.3.4.- Expedientes persoais de pasivos
    2.4.3.5.- Expedientes de pensións
    2.4.3.6.- Nóminas de pasivos
    
    2.4.4.- SELECCIÓN DE PERSOAL:
    
    2.4.4.1.- Expedientes de oposicións e concursos
    2.4.4.2.- Solicitudes de emprego
    
    2.4.5.- REPRESENTACIÓN DO PERSOAL:
    
    2.4.5.1.- Representación do persoal
    
    2.5.- SERVIZOS XURÍDICOS:
    
    2.5.1.- Expedientes xurídicos
    
    2.6.- CONTRATACIÓN:
    
    2.6.1.- Expedientes de contratación
    2.6.2.- Expedientes de concursos, poxas e concurso-poxa
    2.6.3.- Libro rexistro de plicas
    2.6.4.- Poxas de madeira
    2.6.5.- Devolución de fianzas
    
    2.7.- ARQUIVO:
    
    2.7.1.- Expedientes do arquivo

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición