Rexistros actuais: 1.625.133
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759
Fondos
-
ES.GA.36044.AM.PONCES.2. CONCELLO DE PONTECESURES (FUNCIONAL)
2.152/11. Expediente de follas de altas e baixas do inventario de bens do Concello (1967-1969)
Expediente de follas de altas e baixas do inventario de bens do Concello (1967-1969)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36044.AM.PONCES.2.GF001.F0005.SF047.S0370.2.152/11
Título Expediente de follas de altas e baixas do inventario de bens do Concello (1967-1969)
Data(s) 1967-1969 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente. 37 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Pontecesures
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de follas de altas e baixas do inventario de bens do Concello (1967-1969).
Ãrea de notas
Nota