Fondos
259/9. Carta de pagamento a María de las Puertas de trescentos corenta e seis reais en moneda de vellón coma se fose un salario (1649)
Carta de pagamento a María de las Puertas de trescentos corenta e seis reais en moneda de vellón coma se fose un salario (1649)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.APAZRUB.1.2.2.259/9
Título Carta de pagamento a María de las Puertas de trescentos corenta e seis reais en moneda de vellón coma se fose un salario (1649)
Data(s) 1649 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Pazo de Rubiáns
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Morgado dos Luaces > Carta de pagamento a María de las Puertas, criada de Juana Osorio y Bobadilla, de trescientos corenta e seis reais en moneda de vellón, como se fose un salario. Data: 1649, setembro, 8. Valladolid Ante: Pedro Cantero [Concello: Valladolid]
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Cobros de rendas Carta de pagamento España Castela e León Valladolid (provincia) Valladolid
Puntos de acceso de topónimos España Castela e León Valladolid (provincia) Valladolid
Nome dos puntos de acceso Pazo de Rubiáns (Tema)