ATOPO
Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649

Fondos

Expediente de solicitude de cesión de terreo para Biblioteca Municipal (1978-1979)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.3.5.592/24

  • Título Expediente de solicitude de cesión de terreo para Biblioteca Municipal (1978-1979)

  • Data(s)

  • Volume e soporte 1 expediente. 16 follas

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Expediente de solicitude de cesión - doazón de 8.750 m2 de terreo destinado á instalación dunha Biblioteca Municipal e unha zona de entretemento público. Solicitante: Concello de Vilagarcía de Arousa. Concesionario: Dirección General de Patrimonio del Estado (Delegación de Hacienda). Situación: Avda. del Generalísimo (zona do Porto).

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

Área de control da descrición