Rexistros actuais: 1.617.765
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.649
Fondos
592/24. Expediente de solicitude de cesión de terreo para Biblioteca Municipal (1978-1979)
Expediente de solicitude de cesión de terreo para Biblioteca Municipal (1978-1979)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.AM.VILGAR.1.2.3.5.592/24
Título Expediente de solicitude de cesión de terreo para Biblioteca Municipal (1978-1979)
Data(s)
Volume e soporte 1 expediente. 16 follas
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Vilagarcía de Arousa
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Expediente de solicitude de cesión - doazón de 8.750 m2 de terreo destinado á instalación dunha Biblioteca Municipal e unha zona de entretemento público. Solicitante: Concello de Vilagarcía de Arousa. Concesionario: Dirección General de Patrimonio del Estado (Delegación de Hacienda). Situación: Avda. del Generalísimo (zona do Porto).
Ãrea de notas
Nota