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96/25. Conxunto de documentos sobre a administración de bens en Córdoba. Contas, escritura de arrendamento dunha serie de cortijos (1928-1933)
Conxunto de documentos sobre a administración de bens en Córdoba. Contas, escritura de arrendamento dunha serie de cortijos (1928-1933)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36060.APAZRUB.5.5.96/25
Título Conxunto de documentos sobre a administración de bens en Córdoba. Contas, escritura de arrendamento dunha serie de cortijos (1928-1933)
Data(s) 1928-1933 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Pazo de Rubiáns
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Morgado de Rubiáns
> Conxunto de documentos sobre a administración de bens en Córdoba:
> Copias das contas dos anos 1929 a 1932 sacados por Luis Serrano e Serrano, apoderado
> Copia da escritura de arrendamento entre Francisco Aguilar y Fuentes (apoderado dos testamentos de José Saavedra Salamanca, marqués de Viana), Luis Serrano e Serrano (apoderado de Gonzalo Teresa e Josefa Ozores) e Cristóbal del Moral Merino, dunha serie de cortijos (07/02/1928)
> Anotacións das contas de Serrano, das propiedades de Beatriz Saavedra
> Copia do arrendamento entre Francisco Luque Rubio e Luis Serrano y Serrano, dunha casa (24/02/1930)
> Copias de:
> Carta do apoderado do Conde de Torre Arias ao Marqués de Aranda (16/02/1931)
> Cartas entre José Ortiz e Juan Valdés sobre inversión dunha finca (30/03/1933-07/04/1933)
> Carta de Juan Valdés a Luis Serrano (07/04/1933)
> Cartas de Juan Valdés a Alfonso Ozores (26/04/1933-26/12/1933)
> Carta ao Marqués de Viana sobre o cesamento do administrador (29/04/1933)
Data: 1928, 1933.
Ante: Varios.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Pazo de Rubiáns (Tema)