ATOPO
Rexistros actuais: 1.624.798
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.759

Fondos

Conxunto de documentos sobre a administración de bens en Córdoba. Contas, escritura de arrendamento dunha serie de cortijos (1928-1933)

Área de identificación

  • Código(s) de referencia ES.GA.36060.APAZRUB.5.5.96/25

  • Título Conxunto de documentos sobre a administración de bens en Córdoba. Contas, escritura de arrendamento dunha serie de cortijos (1928-1933)

  • Data(s) 1928-1933 (Creación)

  • Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental

Área de contexto

Área de contido e estrutura

  • Alcance e contido Morgado de Rubiáns > Conxunto de documentos sobre a administración de bens en Córdoba: > Copias das contas dos anos 1929 a 1932 sacados por Luis Serrano e Serrano, apoderado > Copia da escritura de arrendamento entre Francisco Aguilar y Fuentes (apoderado dos testamentos de José Saavedra Salamanca, marqués de Viana), Luis Serrano e Serrano (apoderado de Gonzalo Teresa e Josefa Ozores) e Cristóbal del Moral Merino, dunha serie de cortijos (07/02/1928) > Anotacións das contas de Serrano, das propiedades de Beatriz Saavedra > Copia do arrendamento entre Francisco Luque Rubio e Luis Serrano y Serrano, dunha casa (24/02/1930) > Copias de: > Carta do apoderado do Conde de Torre Arias ao Marqués de Aranda (16/02/1931) > Cartas entre José Ortiz e Juan Valdés sobre inversión dunha finca (30/03/1933-07/04/1933) > Carta de Juan Valdés a Luis Serrano (07/04/1933) > Cartas de Juan Valdés a Alfonso Ozores (26/04/1933-26/12/1933) > Carta ao Marqués de Viana sobre o cesamento do administrador (29/04/1933) Data: 1928, 1933. Ante: Varios.

Área de notas

  • Nota

Puntos de acceso

  • Puntos de acceso de topónimos

  • Nome dos puntos de acceso Pazo de Rubiáns (Tema)

Área de control da descrición