Fondos
26/7/42. Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda de Andrés Fernández que lle fixo Ignacio de Rocador (1761)
Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda de Andrés Fernández que lle fixo Ignacio de Rocador (1761)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36052.APAZSES..1.5.26/7/42
Título Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda de Andrés Fernández que lle fixo Ignacio de Rocador (1761)
Data(s) 1761 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. Folio 54
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Pazo de Sestelo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Xurisdición de Trasdeza (Arcebispado de Santiago). Protocolos notariais do escribán: Antonio de la Iglesia Taboada Venda de Andrés Fernández, da Freguesía de San Salvador de Escuadro, que lle fixo Ignacio de Rocador veciño de Santa María de Graba. 1761, decembro, 23.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Vendas España Galicia Pontevedra Silleda Graba (Santa María)
Puntos de acceso de topónimos España Galicia Pontevedra Silleda Escuadro (San Salvador) Graba (Santa María)
Nome dos puntos de acceso Pazo de Sestelo (Tema)