Rexistros actuais: 1.625.404
Obxectos dixitais dispoñibles: 504.762
Fondos
FACENDA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36038.ADPO..4
Título FACENDA
Data(s) 1990-2018 (Creación) 2005 - (Produción) - 2012 (Produción)
Volume e soporte 1.483 unidades de instalación con 5.092 unidades documentais
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo de Xestión do Servizo de Xestión e Recadación de Recursos Locais (ORAL)
Área de contido e estrutura
Organizació
Esta sección, FACENDA, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 4.- FACENDA 4.1.- INTERVENCIÓN 4.1.0.- EXPEDIENTES XERAIS DE INTERVENCIÓN 4.1.0.1.- Libro rexistro de facturas 4.1.0.2.- Libro rexistro de entrada e saída 4.1.0.3.- Libro de distribución de fondos 4.1.0.4.- Libro de vales 4.1.0.5.- Expedientes de financiamento 4.1.0.6.- Propostas. Autorización de gastos 4.1.0.7.- Correspondencia de Intervención 4.1.1.- PRESUPOSTOS ORDINARIOS 4.1.1.1.- Expediente xeral do presuposto ordinario 4.1.2.- PRESUPOSTOS ESPECIAIS 4.1.2.1.- Expediente xeral do presuposto especial de Contribucións 4.1.2.2.- Expediente xeral do presuposto especial do Fogar Provincial 4.1.2.3.- Expediente xeral do presuposto especial do Servizo Forestal 4.1.2.4.- Expediente xeral do presuposto especial de Vías e Obras. Camiños 4.1.2.5.- Expediente xeral do presuposto especial de Cooperación 4.1.2.6.- Expediente xeral do presuposto especial da Débeda 4.1.2.7.- Expediente xeral do presuposto especial de Centros sanitarios 4.1.3.- PRESUPOSTOS EXTRAORDINARIOS 4.1.3.1.- Expediente xeral do presuposto extraordinario 4.1.4.- PRESUPOSTOS DE INVESTIMENTOS 4.1.4.1.- Expediente xeral do presuposto de investimentos 4.2.- FINANCIAMENTO E TRIBUTACIÓN 4.2.0.- EXPEDIENTES XERAIS DE RECADACIÓN 4.2.0.1.- Contas de recadación 4.2.0.2.- Libro rexistro de certificacións de débitos e premas 4.2.0.3.- Libro rexistro de expedición de certificacións 4.2.1.- RENDAS E EXACCIÓNS 4.2.1.1.- Libro de actas da Xunta Administrativa de Inspección de Rendas e Exaccións 4.2.1.2.- Rexistro de entrada e saída de rendas e exaccións 4.2.1.3.- Correspondencia de rendas e exaccións 4.2.1.4.- Taxas 4.2.1.5.- Libro rexistro de orixinais de publicacións no BOPPO 4.2.1.6.- Libro rexistro de ingresos do BOPPO 4.2.1.7.- Xustificantes de recepción 4.2.1.8.- Libro rexistro de taxas 4.2.1.9.- Baixas de ingresos 4.2.1.10.- Ordenanzas fiscais 4.2.2.- ARBITRIOS PROVINCIAIS 4.2.2.1.- Libro de recadación de arbitrios provinciais 4.2.2.2.- Expedientes de fallidos 4.2.2.3.- Rexistro de operacións de inspección de rendas e exaccións 4.2.3.- CONTRIBUCIÓNS. REPARTIMENTOS 4.2.3.1.- Libro rexistro de correspondencia de contribucións 4.2.3.2.- Libro rexistro de fallidos 4.2.3.3.- Libro de relacións nominais de cargos 4.2.3.4.- Libro de contabilización de certificacións 4.2.3.5.- Libro de recadación executiva e voluntaria 4.2.3.6.- Libro de recadación de contribucións 4.2.3.7.- Libro rexistro de remesas a concellos 4.2.3.8.- Libro rexistro de correspondencia de cédulas persoais 4.2.3.9.- Libro rexistro de debedores de cédulas persoais 4.2.3.10.- Padróns de cédulas persoais 4.2.3.11. - Libro de contabilidade de cédulas persoais 4.2.3.12. - Libro de pregos de cargos de valores de certificacións 4.2.3.13. - Libro de debedores 4.2.3.14. - Expedientes de prexuízo de valores 4.3.- TESOURARÍA 4.3.1.- CAIXA 4.3.1.1.- Rexistro de entrada e saída de tesouraría 4.3.1.2.- Libro de caixa 4.3.1.3.- Libro auxiliar de caixa 4.3.1.4.- Libro auxiliar de portelo 4.3.1.5.- Libro auxiliar de efectos 4.3.1.6.- Libro de liquidacións de descontos 4.3.1.7.- Libro de balances 4.3.1.8.- Libro de contas correntes 4.3.1.9.- Contas correntes 4.3.1.10.- Libro de depósitos 4.3.1.11. - Libro Diario 4.3.1.12. - Libro de arqueos 4.3.1.13. - Arqueos bancarios 4.3.1.14. - Avais bancarios 4.3.1.15. - Contas e transferencias bancarias 4.3.1.16. - Correspondencia de tesourería 4.3.1.17. - Libro rexistro de xiros 4.4.- CONTROL ECONÓMICO DOS CONCELLOS 4.4.1.- Contaduría de propios e arbitrios 4.4.2.- Contas municipais 4.4.3.- Presupostos municipais 4.5.- ORAL 4.5.1.- EXPEDIENTES DE ÓRGANOS DE GOBERNO 4.5.1.1.- Resolucións presidenciais 4.5.1.2.- Resolucións, informes, comunicacións e circulares da Dirección e da Tesourería 4.5.1.3.- Expedientes de sesións e borradores de actas de órganos colexiados 4.5.2.- EXPEDIENTES DE ADMINISTRACIÓN 4.5.2.1.- Expedientes de persoal 4.5.2.2.- Expedientes xudiciais 4.5.2.3.- Expedientes de contratación 4.5.2.4.- Expedientes xurídico/secretaría 4.5.3.- EXPEDIENTES INGRESOS DE DEREITO PÚBLICO 4.5.3.1.- Expedientes do Imposto sobre Actividades Económicas 4.5.3.2.- Expedientes do Imposto sobre Bens Inmobles 4.5.3.3.- Expedientes do Imposto sobre Construcións, Instalación e Obras e a Taxa de Licenza Urbanística 4.5.3.4.- Expedientes do Imposto sobre o Incremento do Valor dos Terreos de Natureza Urbana 4.5.3.5.- Expedientes do Imposto sobre Vehículos de Tracción Mecánica 4.5.3.6.- Expedientes de Taxas e Prezos Públicos 4.5.3.7.- Expedientes de sancións por infraccións de tráfico 4.5.3.8.- Expedientes de devolución de ingresos indebidos 4.5.3.9.- Expedientes de compensacións 4.5.3.10.- Expedientes de Fraccionamento/Aprazamento 4.5.3.11.- Notificacións (Publicacións) 4.5.3.12.- Expedientes de baixas 4.5.3.13.- Reposicións á recadación voluntaria 4.5.3.14.- Relacións de debedores 4.5.3.15.- Expedientes de ingresados 4.5.3.16.- Providencias de embargo e apremo colectivas 4.5.3.17.- Seguridade Social Agraria 4.5.3.18.- Solicitudes de información 4.5.3.19.- Domiciliacións bancarias 4.5.3.20.- Resolucións 4.5.3.21.- Comunicación e oficios 4.5.3.22.- Rexistro de entrada e saída de documentos 4.5.4.- EXPEDIENTES DE XESTIÓN PRESUPOSTARIA 4.5.4.1.- Operacións de recursos doutros entes públicos (ROEP) 4.5.4.2.- Nóminas
Ãrea de notas
Nota