Fondos
24/6/12. Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda a Blas de Cartemil que lle fixo Antonio de Viz (1747)
Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda a Blas de Cartemil que lle fixo Antonio de Viz (1747)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36052.APAZSES..1.5.24/6/12
Título Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda a Blas de Cartemil que lle fixo Antonio de Viz (1747)
Data(s) 1747 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. Folio 11
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Pazo de Sestelo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Xurisdición de Trasdeza (Arcebispado de Santiago). Protocolos notariais do escribán: Antonio de la Iglesia Taboada Venda a Blas de Cartemil, veciño de Chapa, que lle fixo Antonio de Viz, veciño de Moalde Data: 1747, febreiro, 2. Penadauga, Escuadro.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Vendas España Galicia Pontevedra Silleda Moalde (San Mamede)
Puntos de acceso de topónimos España Galicia Pontevedra Silleda Escuadro (San Salvador) Moalde (San Mamede)
Nome dos puntos de acceso Pazo de Sestelo (Tema)