Fondos
25/3/23. Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda a Andrés de Sanmartín que lle fixo Andrés de Madriñán (1749)
Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda a Andrés de Sanmartín que lle fixo Andrés de Madriñán (1749)
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36052.APAZSES..1.5.25/3/23
Título Protocolos notariais de Antonio de la Iglesia Taboada. Venda a Andrés de Sanmartín que lle fixo Andrés de Madriñán (1749)
Data(s) 1749 (Creación)
Volume e soporte 1 expediente ou agrupación documental. Folio 23
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo Pazo de Sestelo
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Xurisdición de Trasdeza (Arcebispado de Santiago). Protocolos notariais do escribán: Antonio de la Iglesia Taboada Venda a Andrés de Sanmartín, da Freguesía de San Andrés de Noceda, que lle fixo Andrés de Madriñán, veciño de Santa Mª de Cortegada. 1749, xullo, 6.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Vendas España Galicia Pontevedra Lalín Noceda (Santa María) Protocolos notariais