Fondos
REXISTRO CIVIL
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36049.AXP.SALC..1
Título REXISTRO CIVIL
Data(s) 1871-2002 (Creación) 1871-00-00 - 2002-00-00 (Produción)
Volume e soporte 124 Libros, 61 unidades de instalación con 583 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo xulgado de paz de Salceda de Caselas
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación xerada polo Rexistro Civil existente en cada concello para o rexistro e control dos nacementos, matrimonios e defuncións dos habitantes da área de incidencia, así como doutros asuntos colaterais. Engloba tamén os fondos documentais referidos aos Consellos de Familia, ás adopcións e recoñecemento de fillos e a nacionalidade.
Organizació
Esta sección, REXISTRO CIVIL, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 1.- REXISTRO CIVIL 1.1.- CORRESPONDENCIA 1.1.1.- Correspondencia 1.1.2.- Certificacións 1.1.3.- Expedientes de veciñanza civil 1.1.4.- Libro diario do Rexistro Civil 1.1.5.- Traslados de inscricións 1.2.- NACEMENTOS 1.2.1.- Libro rexistro de nacementos 1.2.2.- Libro de actas de nacementos 1.2.3.- Libro rexistro de bautizados 1.2.4.- Certificacións e declaracións de nacementos 1.2.5.- Expedientes de emenda de erros e inscrición de nacementos fóra de prazo 1.2.6.- Índice de nacementos 1.2.7.- Índice de persoas inscritas no rexistro civil fóra de prazo 1.3.- MATRIMONIOS 1.3.1.- Libro rexistro de matrimonios 1.3.2.- Libro de actas de matrimonios 1.3.3.- Actas e certificacións de matrimonios canónicos 1.3.4.- Expedientes de emenda de erros e inscrición de matrimonios fóra de prazo 1.3.5.- Expedientes de matrimonios civís 1.3.6.- Índice de matrimonios 1.3.7.- Capitulacións matrimoniais 1.3.8.- Expedientes de separacións e divorcios 1.3.9.- Expedientes de reconciliacións 1.3.10.- Expedientes de nulidade matrimonial 1.3.11.- Dilixencias previas de matrimonio 1.4.- DEFUNCIÓNS 1.4.1.- Libro rexistro de defuncións 1.4.2.- Libro de actas de defuncións 1.4.3.- Libro de declaracións de defuncións 1.4.4.- Certificacións e declaracións de defunción 1.4.5.- Expedientes de emenda de erros e inscrición de defuncións fóra de prazo 1.4.6.- Licenzas de enterramentos 1.4.7.- Expedientes de repatriación de mortos 1.4.8.- Índice de defuncións 1.4.9.- Libro de últimas vontades de enterramento 1.4.10.- Expedientes de abortos 1.4.11.- Libro de certificacións de abortos 1.4.12.- Libro rexistro de abortos 1.4.13.- Libro actas de declaracións de abortos 1.5.- ADOPCIÓNS E RECOÑECEMENTO DE FILLOS 1.5.1.- Expedientes de adopcións e recoñecemento de fillos 1.6.- CONSELLO DE FAMILIA 1.6.1.- Expedientes Consello de Familia 1.7.- NACIONALIDADE 1.7.1.- Libro de actas de cidadanía 1.7.2.- Libro de inscrición de cidadanía 1.7.3.- Actas de recuperación de nacionalidade 1.7.4.- Expedientes de cidadanía 1.8.- LIBROS DE FAMILIA 1.8.1.- Libros de familia
Área de documentación
Unidades de descrición relacionadas Os arquivos municipais conservan nalgúns casos libros rexistro de nacemento, defunción ou matrimonio do período anterior (1845-1870) ao establecemento do Rexistro Civil, nos que esta función rexistral lles correspondía aos alcaldes e secretarios municipais.
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de materias Rexistro civil España Galicia Pontevedra Salceda de Caselas