Rexistros actuais: 1.353.753
Obxectos dixitais dispoñibles: 500.435
Fondos
XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36033.AM.MOS.2.2
Título XESTIÓN ADMINISTRATIVA
Data(s) 1993-2011 (Creación) 1993-00-00 - 2011-00-00 (Produción)
Volume e soporte 143 unidades de instalación con 532 agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Institución arquivística Arquivo municipal de Mos
Área de contido e estrutura
Organizació
Esta sección, XESTIÓN ADMINISTRATIVA, está organizada nas seguintes divisións de sección e series documentais: 2.- XESTIÓN ADMINISTRATIVA 2.1.- REXISTRO 2.1.1.- Rexistro de documentos 2.2.- CORRESPONDENCIA 2.2.1.- Correspondencia 2.3.- PERSOAL 2.3.1.- Expedientes persoais 2.3.2.- Nóminas 2.3.3.- Expedientes de selección de persoal 2.3.4.- Seguridade Social 2.3.5.- Cursos de formación 2.4.- CONTRATACIÓN 2.4.1.- Expedientes de contratación 2.5.- CONTABILIDADE 2.5.1.- Documentación contable 2.6.- PROVEDORES 2.6.1.- Expedientes de provedores 2.7.- AUDITORÍAS 2.7.1.- Expedientes de auditorías 2.8.- PRENSA 2.8.1.- Noticias e recortes de prensa 2.9.- SUBVENCIÓNS 2.9.1.- Expedientes de subvencións
Ãrea de notas
Nota