Fondos
ES.GA.36057.AM.VIG.16. COLECCIÓN DOCUMENTAL MANUEL YÁÑEZ
COLECCIÓN DOCUMENTAL MANUEL YÁÑEZ
Área de identificación
Código(s) de referencia ES.GA.36057.AM.VIG.16
Título COLECCIÓN DOCUMENTAL MANUEL YÁÑEZ
Data(s) 1777-1810 (Creación)
Volume e soporte 1 unidade de instalación con 16 expedientes ou agrupacións documentais en soporte papel na súa totalidade
Área de contexto
Nome do produtor Martínez Yáñez, Manuel(s.XVIII-s.XIX) Manuel Martínez Yáñez, natural de Vigo, graduado na Facultade de Sagrados Cánones pola Real Universidade de Santiago. Foi pasante en xurisprudencia na Vila de Vigo arredor do ano 1777. Posteriormente, residiría na cidade de Tui e ostentaría o cargo de avogado da Real Audiencia de Galicia arredor do ano 1788.
Institución arquivística Arquivo municipal de Vigo
Historia arquivística Esta documentación encontrábase integrada nunha colección facticia denominada "Documentación Xudicial". Durante o proceso de reorganización dos fondos documentais do Arquivo municipal iniciada no ano 2020, a documentación que compuña dita colección facticia foi reintegrada nos seus correspondentes fondos documentais (Concello de Vigo, Concello de Bouzas, Concello de Lavadores, Escola de Nenos etc.). A documentación que conforma esta colección foi segregada por non ter relación algunha con ningún dos fondos documentais existentes no Arquivo municipal, e agrupada en función do produtor da mesma.
Forma do ingreso Descoñécese
Área de contido e estrutura
Alcance e contido Documentación de carácter particular producida polo xurista Manuel Martínez Yáñez no desenvolvemento da súa actividade profesional. Desta forma podemos encontrar documentación de carácter xurídico así como correspondencia en relación aos asuntos legais nos que este participaba. Así mesmo inclúe publicacións manuscritas de carácter xurídico
Valoración, selección e eliminación Non se realizou ningún expurgo dado a pequena dimensión do fondo e o seu carácter patrimonial e de conservación permanente.
Novos ingresos Non se esperan novos ingresos dado que se trata dunha colección pechada
Organizació
Esta colección esta organizada en base a tres agrupacións documentais: 1.- Publicacións (1777-1803) 2.- Correspondencia (1789-1810) 3.- Escrituras e documentación xurídica (1791-1809)
Área de condicións de acceso e utilización
Condicións que rexen o acceso Documentación patrimonial de libre acceso.
Condicións de reprodución Reprodución libre a solicitude do interesado, coa excepción da protección documental e da salvagarda da súa integridade.
Instrumentos de descrición Catálogo informatizado accesible a traves do portal Atopo: https://atopo.depo.gal/
Área de documentación
Existencia e localización de orixinais Non se coñece a existencia de orixinais fóra do arquivo municipal
Existencia e localización de copias Non se coñece a existencia de copias
Ãrea de notas
Nota
Puntos de acceso
Puntos de acceso de topónimos
Nome dos puntos de acceso Martínez Yáñez, Manuel (Tema) (Creador)