Administración local
Actas do Pleno Concello de Vigo (1985)
1/1
Actas do Pleno do Concello de Vigo.
Actas do Pleno Concello de Vigo (1990)
4/1
Actas do Pleno do Concello de Vigo.
Actas da Comisión de Goberno do Concello de Vigo (1987)
9/1
Actas da Comisión de Goberno do Concello de Vigo.
Actas da Comisión de Goberno do Concello de Vigo: xaneiro - decembro. (1997)
132/1
Actas da Comisión de Goberno do Concello de Vigo: xaneiro - decembro.
Actas da Comisión de Goberno do Concello de Vigo (2001)
185/1
Actas da Comisión de Goberno do Concello de Vigo.
Actas de constitución da Xunta Veciñal (1991)
21/3
Expediente de constitución da Xunta Veciñal.
Expediente de sesións da Xunta Veciñal (1998)
186/2
Expedientes de sesións da Xunta Veciñal.
Expediente de sesións da Xunta Veciñal (2003)
304/2
Expedientes de sesións da Xunta Veciñal.
Expediente de sesións da Xunta Veciñal (2004)
305/1
Expedientes de sesións da Xunta Veciñal.
Expedientes de sesións da Xunta Veciñal. Primeiro semestre (2005)
306/1
Expedientes de sesións da Xunta Veciñal: xaneiro - maio.
Expediente de sesións da Xunta Veciñal (2005)
307/1
Expedientes de sesións da Xunta Veciñal: xuño - diciembro.
Expediente de sesións da Xunta Veciñal (2006)
308/1
Expedientes de sesións da Xunta Veciñal: xaneiro - maio.
Documentación da Comisión de Contas (1999)
316/5
Comisión de Contas.
Libro de actas do Pleno (1975-1977)
58/4
Libro de actas de sesións do Pleno. Do 25 - 2 - 1975 ata 7 - 3 - 1977.
Libro de actas do Pleno (1991)
4.426/2
Libro de actas de sesións do Pleno. 18 de xaneiro 1991 ata 30 de decembro 1991.
Libro de actas do Pleno (1992)
4.426/3
Libro de actas de sesións do Pleno. 9 de xaneiro de 1992 ata 9 de decembro 1992.
Libro de actas do Pleno (1997)
4.427/1
Libro de actas de sesións do Pleno. 10 de xaneiro de 1997 ata 23 de decembro de 1997.
Libro de actas do Pleno (2001)
4.428/1
Libro de actas de sesións do Pleno. 19 de xaneiro de 2001 ata 21 de decembro 2001.
Libro de actas do Pleno (2010)
4.430/2
Libro de actas de sesións do Pleno. 14 de xaneiro de 2010 ata 16 de decembro de 2010.
1.1.5. Xunta de goberno local
SF005
Recolle as series documentais deste órganos colexiados que representan a función de asesoramento ao Pleno e ao Alcalde, con capacidade de decisión e de execución das competencias que lle delegan e os seus antecedentes (Comisión de Goberno e Comisión Permanente). .- Libro de actas da Comisión Municipal Permanente A Comisión Municipal Permanente é un órgano creado co Estatuto Municipal de 1924 e que desaparece no ano 1985. É unha serie pechada que ten, polo tanto, unhas datas extremas de iniciación 1924 e de finalización 1985. Neste intervalo temporal estas Comisións Municipais Permanentes foron suprimidas, excepto nos concellos de máis de 20.000 habitantes, polo Decreto do Ministerio da Gobernación de 16 de xuño de 1931 que revisa todas as disposicións da ditadura desde 1923 a 1931, e reposta pola Lei de Réxime Local de 1945, reaparecendo na maior parte dos concellos a partir de 1949. Esta lei estipula a obrigatoriedade deste órgano de goberno nos concellos de máis de 2.000 habitantes; finalmente desaparece coa Lei 7/1985 de Bases do Réxime Local, de 2 de abril. O libro é un documento simple, encadernado, que recolle as actas das sesións celebradas nese período. Conta con dilixencia de apertura e de peche, coas súas follas numeradas. .- Libro de actas da Comisión de Goberno Órgano creado en 1985 e que desaparece coa entrada en vigor da lei 57/2003 de medidas para a modernización do Goberno Local, substitúelle a Xunta de Goberno Local. A Comisión de Goberno intégrase polo Alcalde e un número de concelleiros non superior ao terzo do número legal dos mesmos, nomeados e separados libremente por aquel, dando conta ao Pleno. O libro é un documento simple, habitualmente encadernado, en papel oficial, que recolle as actas das sesións celebradas nese período. Conta con dilixencia de apertura e de peche, coas súas follas numeradas. .- Libro de actas da Xunta de Goberno Local A Xunta de Goberno Local (lei 57/2003 de 16 decembro, de medidas para a modernización do Goberno Local) existe en todos os municipios con poboación superior a 5.000 habitantes e nos de menos, cando así o dispoña o seu regulamento orgánico ou así o acorde o Pleno do seu concello. Intégrase polo Alcalde e un número de concelleiros non superior ao terzo do número legal dos mesmos, nomeados e separados libremente por aquel, dando conta ao Pleno. O libro é un documento simple, habitualmente encadernado, en papel oficial, que recolle as actas das sesións celebradas nese período. Conta con dilixencia de apertura e de peche, coas súas follas numeradas. .- Expedientes sesións da Comisión Municipal Permanente. Contén o conxunto de expedientes tramitados como consecuencia da celebración de cada unha das reunións da Comisión Municipal Permanente. Cada un deles está formado habitualmente pola orde do día da sesión, a convocatoria, a acta da sesión anterior, así como borradores das actas, acordos adoptados, documentos tratados no sesión e notificacións. .- Expedientes sesións da Comisión de Goberno. Contén o conxunto de expedientes tramitados como consecuencia da celebración de cada unha das reunións da Comisión de Goberno. Cada un deles está formado habitualmente pola orde do día da sesión, a convocatoria, a acta da sesión anterior, así como borradores das actas, acordos adoptados, documentos tratados no sesión e notificacións. .- Expedientes sesións da Xunta de Goberno Local. Contén o conxunto de expedientes tramitados como consecuencia da celebración de cada unha das reunións da Xunta Local de Goberno. Cada un deles está formado habitualmente pola orde do día da sesión, a convocatoria, a acta da sesión anterior, así como borradores das actas, acordos adoptados, documentos tratados no sesión e notificación.
Concello do Porriño
Expediente de sesións do Pleno
S0018
Concello de Campo Lameiro
Libro de actas de sesións do Pleno
S0020
O libro de actas é un documento formal, en papel oficial foliado, dilixenciado de apertura e peche, que recolle as transcricións oficiais, legais e auténticas das distintas sesións do Pleno do concello, asinadas alo menos polo secretario e o Alcalde . Son un instrumento público solemne, que contén as actas estendidas polo Secretario para dar fe dos asuntos tratados e dos acordos adoptados nas sesións celebradas pola Corporación. O Pleno está integrado por todos os concelleiros e é presidido polo Alcalde. O número de concelleiros que haberá de elixirse para cada concello depende da poboación que habite no seu termo municipal.
Concello de Campo Lameiro
1.1.5. Xunta de goberno local
SF005
Recolle as series documentais deste órganos colexiados que representan a función de asesoramento ao Pleno e ao Alcalde, con capacidade de decisión e de execución das competencias que lle delegan e os seus antecedentes (Comisión de Goberno e Comisión Permanente). .- Libro de actas da Comisión Municipal Permanente A Comisión Municipal Permanente é un órgano creado co Estatuto Municipal de 1924 e que desaparece no ano 1985. É unha serie pechada que ten, polo tanto, unhas datas extremas de iniciación 1924 e de finalización 1985. Neste intervalo temporal estas Comisións Municipais Permanentes foron suprimidas, excepto nos concellos de máis de 20.000 habitantes, polo Decreto do Ministerio da Gobernación de 16 de xuño de 1931 que revisa todas as disposicións da ditadura desde 1923 a 1931, e reposta pola Lei de Réxime Local de 1945, reaparecendo na maior parte dos concellos a partir de 1949. Esta lei estipula a obrigatoriedade deste órgano de goberno nos concellos de máis de 2.000 habitantes; finalmente desaparece coa Lei 7/1985 de Bases do Réxime Local, de 2 de abril. O libro é un documento simple, encadernado, que recolle as actas das sesións celebradas nese período. Conta con dilixencia de apertura e de peche, coas súas follas numeradas. .- Libro de actas da Comisión de Goberno Órgano creado en 1985 e que desaparece coa entrada en vigor da lei 57/2003 de medidas para a modernización do Goberno Local, substitúelle a Xunta de Goberno Local. A Comisión de Goberno intégrase polo Alcalde e un número de concelleiros non superior ao terzo do número legal dos mesmos, nomeados e separados libremente por aquel, dando conta ao Pleno. O libro é un documento simple, habitualmente encadernado, en papel oficial, que recolle as actas das sesións celebradas nese período. Conta con dilixencia de apertura e de peche, coas súas follas numeradas. .- Libro de actas da Xunta de Goberno Local A Xunta de Goberno Local (lei 57/2003 de 16 decembro, de medidas para a modernización do Goberno Local) existe en todos os municipios con poboación superior a 5.000 habitantes e nos de menos, cando así o dispoña o seu regulamento orgánico ou así o acorde o Pleno do seu concello. Intégrase polo Alcalde e un número de concelleiros non superior ao terzo do número legal dos mesmos, nomeados e separados libremente por aquel, dando conta ao Pleno. O libro é un documento simple, habitualmente encadernado, en papel oficial, que recolle as actas das sesións celebradas nese período. Conta con dilixencia de apertura e de peche, coas súas follas numeradas. .- Expedientes sesións da Comisión Municipal Permanente. Contén o conxunto de expedientes tramitados como consecuencia da celebración de cada unha das reunións da Comisión Municipal Permanente. Cada un deles está formado habitualmente pola orde do día da sesión, a convocatoria, a acta da sesión anterior, así como borradores das actas, acordos adoptados, documentos tratados no sesión e notificacións. .- Expedientes sesións da Comisión de Goberno. Contén o conxunto de expedientes tramitados como consecuencia da celebración de cada unha das reunións da Comisión de Goberno. Cada un deles está formado habitualmente pola orde do día da sesión, a convocatoria, a acta da sesión anterior, así como borradores das actas, acordos adoptados, documentos tratados no sesión e notificacións. .- Expedientes sesións da Xunta de Goberno Local. Contén o conxunto de expedientes tramitados como consecuencia da celebración de cada unha das reunións da Xunta Local de Goberno. Cada un deles está formado habitualmente pola orde do día da sesión, a convocatoria, a acta da sesión anterior, así como borradores das actas, acordos adoptados, documentos tratados no sesión e notificación.
Concello de Campo Lameiro
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Manuel Besada Garrido e María Isabel Cambeiro Cores (2015)
7.060/5
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Manuel Besada Garrido e Mª Isabel Cambeiro Cores de data 14/09/2015.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Segundo Manuel Blanco Vidal e María de las Mercedes Vila Rodríguez (2015)
7.060/7
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Segundo Manuel Blanco Vidal e Mª de las Mercedes Vila Rodríguez de data 28/09/2015.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Ventura Santorum Viñas e Yolanda Martínez Acha (2016)
7.060/15
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Ventura Santorum Viñas e Yolanda Martínez Acha de data 9/06/2016.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Javier Bugallo Rey e Irene Muelle Martínez (2016)
7.060/17
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Javier Bugallo Rey e Irene Muelle Martínez de data 12/08/2016.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Manuel Cárdenas Ayala e Elisabet Santana Fontán (2016)
7.060/18
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Manuel Cárdenas Ayala e Elisabet Santana Fontán de data 18/08/2016.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Luis Castro Borrageiros e Ana Álvarez Sineiro (2016)
7.060/26
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Luis Castro Borrageiros e Ana Álvarez Sineiro de data 31/10/2016.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Paula Trigo Pintos e Martiño Rivas Cacabelos (2017)
7.060/29
Expediente nº: 212/2017. Expediente de celebración do matrimonio civil entre Paula Trigo Pintos e Martiño Rivas Cacabelos de data 4/03/2017.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Ignacio Manuel Lorenzo Chazo e María Luisa Padín García (2017)
7.060/35
Expediente nº: 1.007/2017. Expediente de celebración do matrimonio civil entre Ignacio Manuel Lorenzo Chazo e Mª Luisa Padín García de data 8/04/2017.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre Andrés Julio Escudeiro Vieites e María Gema Fraga Montero (2017)
7.060/42
Expediente nº: 2.151/2017. Expediente de celebración do matrimonio civil entre Andrés Julio Escudeiro Vieites e Mª Gema Fraga Montero de data 29/07/2017.
Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Barreiro Tosar e Michaela Kraicová (2017)
7.060/44
Expediente nº: 2.993/2017. Expediente de celebración do matrimonio civil entre José Barreiro Tosar e Michaela Kraicová de data 16/09/2017.
Expediente da Comisión Informativa de Facenda e Patrimonio celebrada o día 21 de decembro (2005)
6.656/47
Expediente da Comisión Informativa de Facenda e Patrimonio celebrada o día 21 de decembro de 2005.
Libro de actas do Pleno (1924-1926)
1.597/3
Libro de actas de sesións do Pleno. 09 - abril - 1924 a 16 - febreiro - 1926. É un libro que desde a páxina 23 está habilitado para as actas que celebre o Concello Pleno. Desde o inicio ata a páxina 23 é un libro de actas da Xunta Municipal: do 12 de xuño de 1921 ao 29 de marzo de 1924. 100 páxinas. Manuscrito. Encadernado.
Acta da sesión constitutiva da Comisión Informativa de Asuntos do Pleno (14-08-1995)
1.333/15
Acta da sesión constitutiva da Comisión Informativa de Asuntos do Pleno do 14/08/1995.
Expediente da sesión da Comisión Informativa de Asuntos do Pleno. Extraordinaria (22-09-1997)
1.333/18
Expediente da sesión extraordinaria da Comisión Informativa de Asuntos do Pleno do 22/09/1997.
Libro de actas da Xunta Pericial (1899-1900)
457/21
Libro de actas da Xunta Pericial, do 23 de marzo de 1899 ao 24 de xuño de 1900.
1.1.2. Constitución do concello
SF002
Concello de Covelo
Expediente de sesións do Pleno
S0018
Concello de Covelo
1.1.6. Comisións informativas
SF006
Concello de Covelo
Expediente da sesión ordinaria da Comisión informativa de asuntos a tratar polo Pleno. 21 de outubro de 2016
1.817/11
Expediente da sesión ordinaria da Comisión informativa de asuntos a tratar polo Pleno. 21 de outubro de 2016.
Expediente de sesión ordinaria da Comisión informativa de asuntos a tratar polo Pleno. 20 de abril de 2018
1.818/17
Expediente de sesión ordinaria da Comisión informativa de asuntos a tratar polo Pleno. 20 de abril de 2018.
Expediente de sesión ordinaria do Pleno. 27 de abril de 2018
1.818/18
Expediente de sesión ordinaria do Pleno. 27 de abril de 2018.
Expediente de sesión extraordinaria do Pleno. 30 de marzo de 2019
1.818/27
Expediente de sesión extraordinaria do Pleno. 30 de marzo de 2019.
Expediente de sesión extraordinaria do Pleno. 30 de abril de 2019
1.818/28
Expediente de sesión extraordinaria do Pleno. 30 de abril de 2019.
Expediente da sesión extraordinaria do Pleno do 27 de outubro de 2017
1.818/9
Expediente da sesión extraordinaria do Pleno do 27 de outubro de 2017.
Expediente de constitución do Concello de Cambados (1930)
16/3
Expediente de constitución do novo concello, con suxeición ás normas establecidas polo Real Decreto de data 15 de febreiro de 1930, do Ministerio da Gobernación, inserto na Gaceta oficial nº 48 do día 17 do expresado mes. Contén: * Gaceta de Madrid, luns 17 de febreiro de 1930. * Nomenclator da provincia de Pontevedra.
Expediente de constitución do Concello de Cambados (1987-1988)
17/1
Documentación sobre a constitución do novo Concello, concelleiros e corporación. * Acta de constitución da nova corporación e de elección de Alcalde como consecuencia das eleccións locais celebradas o día 10 de xuño de 1987 (Antonio Pillado Montero 30/06/1987). * Credenciais de concelleiros. * Acordo sobre indemnizacións - asistencias para membros da Corporación.
Expediente de constitución do Concello de Cambados (1958)
1.585/3
Expediente de constitución do Concello. (Renovado por consecuencia das eleccións municipais convocadas por Decreto de 18 de outubro de 1957). Contén: * Sesión extraordinaria de constitución do novo concello celebrada o día 2 de febreiro de 1958, sendo alcalde Andrés Iglesias Gonzaléz.
Expediente de toma de posesión de Alejandro Carro Domínguez como concelleiro (1990)
2.505/4
Toma de posesión do cargo de concelleiro de Alejandro Carro Domínguez do partido Bloque Nacionalista Galego, en substitución de Manuel Mariño Castro por falecemento. Ano 1990.
Expediente de toma de posesión de Miguel Tabuyo Romero como concelleiro (1993)
2.506/2
Toma de posesión do concelleiro Miguel Tabuyo Romero, pola renuncia de Joaquín Fole Vilar do Grupo político do PS de G-PSOE. Ano 1993.
Expediente de renuncia de Francisco Trigo Durán do seu cargo como concelleiro (1998)
2.506/10
Renuncia do concelleiro Francisco Trigo Durán.
Expediente de autorización de Santiago Tirado Serén para modificación de conta de abono de haberes (1991)
3.586/1
Expediente de autorización de Santiago Tirado Serén para modificación de conta de abono de haberes.
Expediente de delegacións da alcaldía (1999)
3.586/7
Expediente de delegacións da alcaldía.
Expediente de delegacións da alcaldía (2001)
3.586/9
Expediente de delegacións da alcaldía.
Expediente de delegacións da alcaldía (2002)
3.587/1
Expediente de delegacións da alcaldía.
Expediente de delegacións da alcaldía (2004)
4.785/1
Delegacións da alcaldía.
Expediente de composición das Comisións Informativas (2000)
5.933/8
Expediente de composición das comisións informativas con motivo das substitucións habidas. Pleno: 28/04/2000.
Expediente de renuncia de Santiago Tirado Serén do seu cargo como concelleiro e substituído por Patricia Somoza Mouta (2000)
5.933/12
Expediente de renuncia ao cargo de concelleiro presentada por Santiago Tirado Serén substituído por Patricia Somoza Mouta. Pleno: 12/04/2000.
Expediente de remisión de datos e fotos do alcalde e a corporación para a inclusión en guía socioeconómica e turística dos concellos galegos (2007)
5.933/21
Expediente da Dirección Xeral de Administración Local. Remisión de datos e fotos do alcalde do concello e a corporación para a inclusión en guía socioeconómica e turística dos concellos galegos. Rexistro de 23/07/2007.
Expediente de dación de conta da resolución da alcaldía de designación de tenentes de alcalde (2009)
5.933/26
Expediente de dación de conta da resolución da alcaldía de designación de tenentes de alcalde. Pleno 30/04/2009.
Expediente da normativa para a constitución das corporacións locais (2003)
6.292/2
Expediente da normativa para a constitución das corporacións locais.
Expediente sobre os falecementos dos ex-alcaldes do municipio Joaquín Fole Vilar e Benito González Ambrós (2003)
3.513/4
Expediente de documentación dos falecementos de ex-alcaldes do municipio: *Joaquín Fole Vilar, falecido o día 16 de febreiro de 2003. *Benito González Ambros, falecido o día 2 de abril de 2003.
Expedientes xudiciais da Alcaldía
11
1836-00-00 - 2017-00-00 (Produción)
Agrupación de series que recollen as distintas funcións xudiciais ou de fe pública que detentaban os alcaldes; moitas delas cesan a partir de 1870 co establecemento dos xulgados de paz e os rexistros civís. Inclúe xuízos de faltas, causas civís e criminais, xuízos de conciliación e matrimonios civís entre outros.
Libro de comparecidos (1838)
29/2
Libro de comparecidos.
Libro de comparecidos (1841)
29/8
Libro de comparecidos.
Libro de xuízos de paz (1841)
30/1
Libro de xuízos de paz.
Libro de xuízos de paz (1842)
30/3
Libro de xuízos de paz.
Libro de xuízos de paz (1851)
31/4
Libro de xuízos de paz.
Libro de comparecidos (1854)
31/6
Libro de comparecidos.
Expedientes de sesións da Comisión de Goberno (1986)
2.515/1
Borradores e actas da Comisión de Goberno.
Expedientes de sesións da Comisión de Goberno (1988)
2.516/1
Actas da Comisión de Goberno.
Expedientes de sesións da Comisión de Goberno (1993)
2.518/1
Actas da Comisión de Goberno.
Expedientes de sesións da Comisión de Goberno (1994)
2.518/2
Actas da Comisión de Goberno.
Expedientes de sesións da Comisión de Goberno (2001)
4.147/1
Copias de Actas da Comisión de Goberno. 2 de xaneiro de 2001 a 25 de xuño de 2001.
Expedientes de sesións da Xunta de Goberno Local (2005)
5.943/3
Copia de actas da Xunta de Goberno Local. 03/01/2005 - 27/06/2005.
Expedientes de sesións da Xunta de Goberno Local (2008)
5.945/3
Copia de actas da Xunta de Goberno Local. 07/01/2008 - 28/04/2008.
Expedientes de sesións da Xunta de Goberno Local (2011)
5.946/2
Copia de actas da Xunta de Goberno Local. 03/01/2011 - 16/05/2011.
Expediente de sesións de Comisións Informativas (1983-1985)
67/1
Documentación relativa ás Comisións Informativas de Sanidade, Medio Ambiente e Acción Social.
Expediente de sesións de Comisións Informativas (1986)
67/3
Borradores de actas da Comisión Informativa de Obras e Urbanismo.
Convocatorias de sesións das Comisións Informativas e Especiais (1980-1985)
68/7
Convocatorias de sesións das Comisións Informativas e Especiais.
Expediente de sesión da Comisión Informativa de Facenda, Patrimonio, Persoal e Servizos (1987)
2.519/2
Expediente de sesión da Comisión Informativa de Facenda, Patrimonio, Persoal e Servizos.
Acta da Comisión Informativa de Facenda e Patrimonio (1998)
2.519/10
Acta da Comisión Informativa de Facenda e Patrimonio do 29 -12 -1998
Acta da Comisión Informativa do Réxime Interior e Persoal (1999)
2.519/14
Acta da Comisión Informativa do Réxime Interior e Persoal.
Convocatorias para a Comisión Informativa de cultura e asuntos sociais (1992)
2.874/1
Convocatorias para a Comisión Informativa de cultura e asuntos sociais.
Acta e convocatorias da Comisión Informativa de urbanismo, obras e servizos e medio ambiente (1999)
2.874/10
Acta e convocatorias da Comisión Informativa de urbanismo, obras e servizos e medio ambiente.
Actas Comisións Informativas (1995-1997)
3.622/1
Actas Comisións Informativas.
Actas Comisións Informativas (1999)
3.622/2
Actas Comisións Informativas.
Expediente de sesións da Comisión" Informativa do Pleno da Corporación (2002)
3.777/15
Expediente de sesións da Comisión" Informativa do Pleno da Corporación.
Expediente da Comisión Informativa de Réxime Interior e Persoal (2004)
3.777/28
Expediente da Comisión Informativa de Réxime Interior e Persoal.
Expediente da sesión do 19 de setembro de 2006 da Comisión Técnica do Patrimonio Histórico Municipal de Cambados (2006)
5.886/5
Expediente da sesión do 19 de setembro de 2006 da Comisión Técnica do Patrimonio Histórico Municipal de Cambados
Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (1965-1967)
48/4
Libro de actas da Comisión Municipal Permanente. 3 - setembro- 1965 até 29 - setembro- 1967.
Libro de actas da Comisión Municipal Permanente (1967-1969)
49/1
Libro de actas da Comisión Municipal Permanente. 6 - outubro - 1967 até 24 - outubro - 1969.
Expediente de sesións da Comisión Municipal Permanente (1949-1950)
37/1
Convocatorias da Comisión Municipal Permanente.
Expediente de sesións da Comisión Municipal Permanente (1965)
38/1
Actas de sesións da Comisión Municipal Permanente.
Expediente de sesións da Comisión Municipal Permanente (1967)
38/3
Actas de sesións da Comisión Municipal Permanente.
Expediente de sesións da Comisión Municipal Permanente (1969)
39/2
Actas de sesións da Comisión Municipal Permanente.
Expediente de sesións da Comisión Municipal Permanente (1971)
40/1
Actas de sesións da Comisión Municipal Permanente.
Expediente de sesións da Comisión Municipal Permanente (1975)
41/1
Actas de sesións da Comisión Municipal Permanente.