Arquivo administrativo
- Expediente de proxecto de dixitalización de fondos documentais (2015)- 1.371/8 - Expediente de comunicación do proxecto de dixitalización de fondos documentais do arquivo municipal polos servizos de Patrimonio Documental e Bibliográfico e de Novas Tecnoloxías da Deputación de Pontevedra. Ano 2014. 
- Comunicación da Dirección xeral do Patrimonio Histórico e Documental da concesión dun bolseiro para a organización do arquivo municipal (1993)- 108/11 - Comunicación da Dirección xeral do Patrimonio Histórico e Documental da concesión dun bolseiro para colaborar na organización do arquivo municipal (1993). 
- Cadro de clasificación do arquivo municipal anterior á nova organización (1989)- 108/12 - Clasificación anterior á nova organización do arquivo. 
- Expedientes de patrimonio documental provincial- 8 - Documentación relacionada coa xestión técnica e administrativa da Biblioteca da Deputación Provincial - Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 
- Instrumento de control do Arquivo- S0198 - Concello de Silleda 
- ARQUIVO- 7 - 2002-2002 (Produción) - Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello do Grove 
- ARQUIVO- 7 - 1960-00-00 - 2009-00-00 (Produción) - A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello de Vilaboa 
- Expedientes do arquivo- 1 - 2005-2005 (Produción) - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello de Vilaboa 
- Expediente do proxecto de dixitalización da parte dos fondos documentais do arquivo municipal- 2.084/12 - Expedientes electrónicos para Arquivo . Ano 2015. Tomo I. Expediente nº: 56/2015. Expediente do proxecto de dixitalización da parte dos fondos documentais do arquivo municipal, dentro do marco do proxecto Depo TIC, financiado por Feder do 70%. Contén: - Anexo X: Directiva de preparación. - Entrega de chaves do concello ao responsable da dixitalización Miguel A. Rocafort Ferradás (Empresa Indra BPO). 
- Expediente da solicitude de información realizada por Andrés Cal Malleiro relativa á contratación de persoal, laboral e funcionario- 2.077/12 - Expedientes electrónicos para Arquivo 2014. Tomo 1. Expediente nº: 268/2014. Expediente da solicitude de información realizada por Andrés Cal Malleiro relativa á contratación de persoal, laboral e funcionario, durante o primeiro semestre de 2014. 
- Expedientes do arquivo- 1 - Documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) 
- Instrumento de descrición do Arquivo- s0199 - Concello da Estrada 
- Presupostos- 2 - Documentación relacionada co xestión contable no Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico e os seus antecedentes. - Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 
- ARQUIVO- 7 - 1957 - 2005-00-00 (Produción) - Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..). - Concello de Poio 
- CONCELLO DE RIBADUMIA (FUNCIONAL)- ES.GA.36046.AM.RIB.2 - 1849 - (Produción) - 2025 (Produción) - A maior parte da documentación corresponde ó século vinte, con documentos ben conservados pero con notables carencias, entre as que é preciso menciona-los libros de actas do Pleno anteriores a 1912. No conxunto documental destaca principalmente aquel derivado da xestión e control urbanístico, tanto das obras propias como das dos particulares, e, sobre todo, do control presupostario, dende 1866, e da xestión tributaria. - Concello de Ribadumia 
- ARQUIVO- 7 - 1944-2000 (Produción) - A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello de Moaña 
- Expedientes do arquivo- 1 - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..). - Concello de Moaña 
- ARQUIVO- 7 - 2013-00-00 - 2013-00-00 (Produción) - A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) 
- Antecedentes de constitución do arquivo xeral da Mancomunidade de Concellos do Morrazo (2010)- 65/10 - Antecedentes de constitución do arquivo xeral da Mancomunidade de Concellos do Morrazo (Pontevedra) 
- Expediente de solicitude de documentación completa dos expedientes relativos coa selección e contratación das brigadas de incendios- 2.085/26 - Expedientes electrónicos para Arquivo. Ano 2015.3 Tomo II. Expediente nº: 306/2015. Expediente de solicitude de documentación completa dos expedientes relativos coa selección e contratación das brigadas de incendios nos anos 2012 / 2013 / 2014 e 2015. Solicitante: Andrés Cal Malleiro. 
- ARQUIVO- 7 - 1845 - (Produción) - 2017 (Produción) - Esta sección contén documentos producidos no Arquivo da Deputación no desenvolvemento das súas actividades e funcións no relativo ao patrimonio documental, bibliográfico, servizo de publicacións e gabinete de normalización lingüística. - Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 
- Inventario do arquivo deste concello (1931)- 186/1 - Inventario do arquivo deste concello. 
- Expediente do Proxecto DepoTIC: a tecnoloxía nas súas mans, da Deputación de Pontevedra para a dixitalización dunha parte dos fondos documentais do arquivo municipal (2014)- 2.164/3 - Expediente do Proxecto DepoTIC: a tecnoloxía nas súas mans, da Deputación de Pontevedra para a dixitalización dunha parte dos fondos documentais do arquivo municipal. 
- Resolución respecto á obtención de copias de expedientes e documentos obrantes nos arquivos municipais (2000)- 5.468/31 - Resolución respecto á obtención de copias de expedientes e documentos obrantes nos arquivos municipais. 
- Expedientes do Servizo de Publicacións- 5 - 1967 - (Produción) - 2017 (Produción) - Documentación relacionada coa xestión da editorial da Deputación, tanto do Servizo de Publicacións - Editorial creado en 1986 coma dos seus antecedentes xestionando especialmente polo Servizo de Cultura, englobando tódolos procesos relativos á produción bibliográfica editada ou subvencionada e a súa distribución. - Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 
- CONCELLO DE COVELO (FUNCIONAL)- ES.GA.36013.AM.COV.2. - 1882 - (Produción) - 2007 (Produción) - Como se deduce do volume documental conservado, a pesar do coidado actual e das actuación dos últimos anos, foron moitas as perdas producidas, especialmente destacadas nas actas do Concello, que non van máis alá de 1901, faltando polo tanto todas as correspondentes ó século XIX, coa conseguinte perda dunha valiosísima fonte de información. Si se conservan en cambio as actas da Xunta Municipal de Asociados dende 1873 a 1924 e as doutros órganos colexiados de goberno como a Comisión Municipal Permanente ou as diferentes xuntas , destacando a de Sanidade, dende 1889 a 1958, ou a Xunta Pericial, dende 1901 a 1965. A pesar de contar con testemuños documentais dende 1809 a maior parte do fondo corresponde ó século XX e as seccións de Facenda, derivadas do control e xestión presupostaria, e de Servizos, principalmente relacionadas coas subseccións de obras e urbanismo, poboación e quintas e milicias. - Concello de Covelo 
- Comunicado do Director do Servizo de Patrimonio Documental sobre o remate do proceso de actualización dos fondos- 1.952/11 - Comunicado do Director do Servizo Técnico do Patrimonio Documental da Deputación de Pontevedra sobre o remate do proceso de actualización dos fondos documentais do Arquivo Municipal de Pazos de Borbén. 12.739 rexistros e 1.704 unidades de instalación. 
- Instrumento de control do Arquivoeee- S0198 - Concello de Ponteareas 
- ARQUIVO- 6 - A documentación que recolle esta 2ª división de sección contempla a documentación tramitada, recibida ou producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) 
- Correspondencia do arquivo- 1 - Agrupación documental daqueles documentos recibidos no actual Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico, relacionadas coas súas actividades e actuación nos ámbitos do patrimonio documental provincial e propio da Deputación, da Biblioteca, do Servizo de Publicacións e do Gabinete de Normalización Lingüística, dende a toma de posesión de Miguel Pereira Figueroa e a creación do Servizo de Arquivo-Biblioteca en 1977. - Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 
- Expedientes de arquivos, bibliotecas e museos- 5 - 1829-00-00 - 2017-01-04 (Produción) 
- CONCELLO DE MONDARIZ-BALNEARIO (FUNCIONAL)- ES.GA.36031.AM.MONBAL.3 - 1921 - (Produción) - 2017 (Produción) - Non presenta particularidade ningunha con respecto doutros fondos municipais cunha notable presencia de testemuños das seccións Facenda e Servizos, conservándose a totalidade das actas de sesións dos órganos colexiados do Concello - Concello de Mondariz-Balneario 
- Comunicado da Deputación ao concello para dixitalizar parte da documentación Proxecto "Depotic"- 1.952/9 - Comunicado da Deputación Provincial ó concello informando do proxecto de dixitalización dunha parte do arquivo municipal dentro do Proxecto "Depotic". 
- Comunicación da Deputación de Pontevedra do envío dun aparato deshumificador para o Arquivo- 1.567/7 - Comunicación da Deputación de Pontevedra do envío dun aparato deshumificador para o Arquivo. 
- Inventario do arquivo municipal (1986)- 186/2 - Inventario do arquivo municipal realizado no ano 1986. 
- Publicación do inventario do arquivo municipal (1991)- 186/3 - Publicación do inventario do arquivo municipal realizado no ano 1986. 
- Expediente de solicitude presentada por Mercedes Torres Domínguez relativa a consulta dos expedientes das obras de construción dunha casa, un alpendre e unha cancela (2013)- 2.691/41 - Expediente de solicitude presentada por Mercedes Torres Domínguez relativa a consulta dos expedientes das obras de construción dunha casa, un alpendre e unha cancela nas parcelas 172 e 169 do polígono catastral 501 en O Noval - Paradela. 
- Organización xeral do arquivo municipal (1989)- 116/1 - Organización xeral do arquivo municipal. 
- Expedientes do arquivo- 1 - 1985-00-00 - 2009-00-00 (Produción) - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello de Vilagarcía de Arousa 
- ARQUIVO- 7 - 1867 - 1993 (Produción) - Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello de Nigrán 
- Expedientes xerais da biblioteca- 7 - 2012 - (Produción) - 2012 (Produción) - Expedientes xerais da biblioteca - Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 
- Expedientes do arquivo- 1 - 1867 - (Produción) - 1886 (Produción) - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello de Nigrán 
- Cadro de clasificación de arquivos municipais- 253/17 - Cuadro de clasificación de archivos municipais Secretario del Concello: Carlos Balboa de Paz. 
- Proposta de regulamento para o Arquivo Municipal de Bueu (1999-2007)- 5.510/6 - Proposta de regulamento para o Arquivo Municipal de Bueu (1999-2007) Resolución: favorable polo Pleno do Concello do 8 de novembro de 2006. Boletín Oficial da Provincia do 8 de febreiro de 2007. - Concello de Bueu 
- Expedientes do arquivo- 1 - 1957-00-00 - 1992-00-00 (Produción) - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..). - Concello de Poio 
- ARQUIVO- 7 - 1944-00-00 - 2006-00-00 (Produción) - A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) 
- Expedientes do arquivo- 1 - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) 
- CONCELLO DE RODEIRO (FUNCIONAL)- ES.GA.36047.AM.ROD.3. - 1902 - (Produción) - 1992 (Produción) - A información que resulta dos instrumentos de descrición constata unha perda documental importante, sendo en moitas series o ano 1900 a data extrema. Entre elas, especialmente relevante é a perda dos libros de actas do Pleno do período 1836 a 1899 e de 1905 a 1910, que impide dispor neste arquivo dunha necesaria e preferente fonte de información. O maior volume documental corresponde á elaboración e xestión dos orzamentos municipais, sendo ademais a documentación máis antiga, agás documentos illados. Son importantes tamén os documentos referidos ó control urbanístico e das obras de particulares ou das quintas e recrutamentos, conservados dende 1901. - Concello de Rodeiro 
- ARQUIVO- 7 - 2013 - (Produción) - 2015 (Produción) - A documentación que recolle esta 1ª división de sección contempla a documentación tramitada ou recibida no Arquivo. 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello de Tui 
- CONCELLO DE PONTEVEDRA- ES.GA.36038.AMPO.1 - 1693 - (Produción) - 2022 (Produción) - O fondo municipal está formado pola documentación xerada e producida polo Concello. É o fiel reflexo da actividade municipal. Contén información exhaustiva do goberno, a administración, o urbanismo, os habitantes e a economía do municipio entre outras - Concello de Pontevedra 
- Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral (1994)- 4.840/18 - Relacións de documentos que se pasan ao arquivo xeral. 
- CONCELLO DE CATOIRA (FUNCIONAL)- ES.GA.36010.AM.CAT.2 - 1960 - (Produción) - 1997 (Produción) - A documentación existente na actualidade presenta un bo estado de conservación pero destaca pola notable ausencia de moitos documentos, especialmente dos libros de actas do Pleno anteriores a 1878, das resolucións e decretos da alcaldía anteriores a 1965 ou da documentación referida ó persoal anterior a 1927. Practicamente a metade dos fondos fan referencia á xestión económica e ó control presupostario así como á recadación de taxas ou arbitrios, con testemuños dende 1886 no caso dos presupostos e dende 1881 no referido á contribución territorial rústica. Outro volume notable representa o control urbanístico das obras particulares e a execución e planificación das obras que vai desenvolver o propio concello, ben directamente, ben mediante a colaboración doutros organismos e institucións. - Concello de Catoira 
- Expediente para a transferencia documental do Centro "Príncipe Felipe" (2017)- 18.916/4 - Expediente para a transferencia documental do Centro "Príncipe Felipe". Contén: *Solicitude de transferencia documental. *Aceptación de transferencia por "Príncipe Felipe". *Fotografías impresas dos fondos documentais conservados en "Príncipe Felipe" a transferir. 
- Expediente de convenio de cooperación entre a Xunta de Galicia e a Deputación para obras de equipamento dos arquivos municipais (1996)- 1.518/14 - Expediente de Convenio de cooperación entre a Xunta de Galicia e a Deputación de Pontevedra para obras de equipamentos dos arquivos municipais. 
- Expedientes do arquivo- 1 - 2013-2013 (Produción) - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) 
- Expediente de Plan de organización de aquivos municipais para a provincia de Pontevedra (1987)- 1.371/7 - Expediente de Plan de organización de aquivos municipais para a provincia de Pontevedra. 
- ARQUIVO- 7 - 1985 - 2009-00-00 (Produción) - Esta 1ª división de sección, ARQUIVO, está composta por unha única serie documental: 2.7.1.- Expedientes do arquivo Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello de Vilagarcía de Arousa 
- Expedientes do arquivo- 1 - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..) - Concello do Grove 
- Notificaciaons do envío de persoal, por parte da Consellería de Cultura, para a realizaciaon dos traballos de organizaciaon do arquivo municipal e de finalizaciaon e entrega dos mesmos ao concello- 61/8 - Notificacións do envío de persoal, por parte da Consellería de Cultura, para a realización dos traballos de organización do arquivo municipal e de finalización e entrega dos mesmos ó concello. 
- Documentación remitida polo Archivo general militar de Segovia sobre o expediente de Ramón Sarandeses y Peña (fotocopias compulsadas)- 1.567/6 - Documentación remitida polo Archivo xeral militar de Segovia sobre o expediente de Ramón Sarandeses y Peña (fotocopias compulsadas). 
- Comunicación da Deputación de Pontevedra da posta en funcionamento dun novo programa informático de catalogación arquivística (ATOM)- 1.567/8 - Comunicación da Deputación de Pontevedra da posta en funcionamento dun novo programa informático de catalogación arquivística (ATOM). 
- Expedientes xerais do arquivo- 4 - Documentación relacionada coa xestión do patrimonio documental propio, xestionado ou aqueles sobre o que se realizan traballos de asistencia técnica ou asesoramentos diversos. - Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 
- CONCELLO DA CAÑIZA (FUNCIONAL)- ES.GA.36009.AM.CAÑ.2 - 1821 - (Produción) - 2014 (Produción) - Como se deduce do volume documental conservado, a pesar do coidado actual e das actuacións dos últimos anos, foron notorias as perdas producidas ó longo dos anos, aínda que se conservan fondos do século XIX en bastantes das series documentais. Consérvanse as actas do Pleno dende 1844 con notable continuidade, e as doutros órganos colexiados de goberno como a Comisión Municipal Permanente ou as diferentes Xuntas, destacando entre elas a de Sanidade, dende 1847, a de Beneficencia dende 1853 e a de Ensino dende 1844, ou a Xunta Pericial, dende 1853. A pesar de contar con testemuños documentais da constitución do Concello de 1820, a maior parte do fondo corresponde ó século XX e as seccións de FACENDA, derivadas do control e xestión presupostaria, e de SERVIZOS, principalmente relacionadas coas subseccións de obras e urbanismo, poboación e quintas e milicias. - Concello da Cañiza 
- Expedientes de normalización lingüística- 6 - 2008 - (Produción) - 2010 (Produción) - Documentación xerada polo Gabinete de normalización lingüística dependente do Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico. - Deputación de Pontevedra. Servizo de Patrimonio Documental e Bibliográfico 
- Expedientes do arquivo- 1 - 2013 - (Produción) - 2015 (Produción) - Escasa documentación producida polo arquivo na súa xestión e na relación cos órganos produtores, cos usuarios e no desenvolvemento das súas actuacións e actividades. Inclúense os instrumentos de control (libros rexistro de préstamos, libros rexistro de consultas, libros rexistro de transferencias, follas de remisión..). - Concello de Tui 
 
 