Centro Provincial de Asesoramento Municipal(CPAM)
Correspondencia co Centro provincial de Asesoramento Municipal (1989-1990)
1.651/11
Correspondencia co Centro provincial de Asesoramento Municipal (CPAM).
Rexistro de entrada e saída. Circulares do CPAM
3
1989-00-00 - 2010-00-00 (Produción)
Expedientes de subvencións do CPAM
4
Notificacións, informes da Policía Local e do Centro Provincial de Asesoramento Municipal (1991)
1.199/1
Notificacións, informes da Policía Local, Centro Provincial de Asesoramento Municipal (CPAM).
Propostas de autorización de gastos CPAM, Arquitectura, Arquivo e Servizo de Vías e Obras (1991)
20.296/2
> Propostas de autorización de gastos: CPAM, Arquitectura, Arquivo e Servizo de Vías e Obras. 1991
Escritos menores coa Federación Galega de Municipios e Provincias e o Centro Provincial de Asesoramento Municipal da Deputación (1999-2005)
3.962/4
Escritos menores coa FEGAMP (Federación Galega de Municipios e Provincias) e a CPAM (Centro Provincial de Asesoramento Municipal da Deputación) sobre correo electrónico, cuestionario do efecto 2000, eleccións de vocais....
Expediente da relación complementaria de persoal para remitir ao Xefe Provincial do Servizo de Inspección e Asesoramento das Corporacións Locais (1969)
1.349/10
Expediente da relación complementaria de persoal (haberes) para remitir ao Xefe Provincial do Servizo de Inspección e Asesoramento das Corporacións Locais (Pontevedra).
Concello de Portas
Expedientes xerais do CPAM
2
2011 - 2014 (Produción) - 2014 (Produción)
Expedientes e agrupacións documentais xeneradas polo Centro Provincial de Asesoramento Municipal (1988-2012) e logo polo Servizo de Asistencia Intermunicipal, relacionados con informes e estudios de asistencia técnica de carácter administrativo, xurídico, informático ou técnico ofrecida aos concellos e entidades e organismos da provincia. Destaca nos primeiros anos o esforzo de formación, plasmado en plans de formación e desenvolvemento de cursos en convenio coa FEGAMP e coa Xunta de Galicia, na procura da actualización normativa e contable, así como a colaboración na implementación de medios informáticos e do uso das novas tecnoloxías na administración local da provincia.
Expedientes de sesións do CPAM
1
1988-2007 (Produción)
Recolle as actas de sesión do Consello de Administración do Centro Provincial de Asesoramento Municipal, órgano que funcionou entre 26 de decembro de 1988 e 2012, con periodicidade inicialmente trimestral. Non se conservan as actas dos anos 1993 a 1997, posiblemente por non terse celebrado sesiósn neses anos. Constituíuse logo de aprobación do Regulamento que rixe o propio CPAM, aprobado polo Pleno da Corporación o 4 de novembro de 1988 e publicado no BOPPO nº 258 e 259 do 9 de novembro de 1988. Na súa primeira sesión está formado polos membros nomeados polo Pleno de 22 de decembro de 1988; ademaís elíxese un director xerente do CPAM e desígnanse tres Alcaldes adcritos a este Consello, un por cada categoria de concello relacionada coa súa poboación. Está presidido polo Presidente ou Vicepresidente da Propia Deputación e formado por sete vogais e os tres Alcaldes elexidos, asistidos polo Secretario da Deputación e polo Interventor da mesma, así como polo Director Xerente. A partires de entón a asistencia aos concellos coordenase dende o Servizo de Asistencia Intermunicipal